بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی گفت: تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است و در آینده تعیین تکلیف می شود.
تدبیر24»اسماعیل مختاری دولت آبادی گفت: تعداد افرادی که به طور قطع مشمول سهام عدالت هستند ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر هستند که از این تعداد حدود ۴۷ میلیون نفر در قید حیات هستند و بقیه متوفی شده اند.

مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی‌سازی افزود: از این تعداد مشمول در قید حیات، حدود ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تاکنون شماره شبای خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده و پس از تائید نهایی شماره شبا، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

سازوکار تقسیم سود و اصل سهام عدالت متوفیان

وی در خصوص افراد متوفی و تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت آنها اظهارداشت: سازوکار تقسیم سود و اصل سهام عدالت متوفیان موضوعی پیچیده و زمان بر است که در حال حاضر سازمان خصوصی سازی در حال انجام امور قانونی، اداری، نرم افزاری و همچنین فراهم آوردن زیرساخت های این کار است.

دولت آبادی با تاکید بر اینکه تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است گفت: بر این اساس در آینده و پس از فراهم آمدن زیرساخت های لازم تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت متوفیان نیز که حدود ۲.۲ میلیون نفر هستند مشخص خواهد شد که یکی از مدارک لازم در این زمینه گواهی انحصار وراثت است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها