بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کوین جکسون:
سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان آمریکا و دارنده 3 مدال طلای جهان و المپیک گفت: نوجوانان آزادکار ایران عملکرد بسیار خوبی در رقابت های جهانی کرواسی داشتند و نشان دادند ایران همچنان قدرت کشتی جهان است.

تدبیر24»کوین جکسون در گفتگوی اختصاصی با ایسنا، درباره نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آمریکا در رقابت های قهرمانی جهان 2018 اظهار کرد: هدف ما از حضور در این رقابت ها کسب عنوان قهرمانی بود و تمرینات بسیار خوبی نیز برای حضور موفق در این مسابقات داشتیم اما برخی کشتی گیران ما در حد انتظار ظاهر نشدند و علی رغم اینکه نکات لازم را به آن ها انتقال دادیم نتوانستند آنطور که می خواستیم کشتی بگیرند.

دارنده یک مدال طلای المپیک و دو طلای جهان با بیان اینکه به هر حال نباید فشاری بیش از حد به کشتی گیران این رده وارد کرد گفت: ما کشتی‌گیران خوبی داریم که می توانند تا سال ها برای آمریکا مدال کسب کنند و پشتوانه کشتی کشورمان باشند. کشتی آمریکا در مسیر خوبی قرار دارد و قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آمریکا با بالا دانستن سطح کیفی رقابت های نوجوانان جهان در کرواسی خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و کشورهای اروپایی نیز رشد خوبی در کشتی آزاد داشته‌اند که این موضوع کار را برای کشورهای صاحب قدرت در کشتی جهان همچون روسیه، ایران و آمریکا سخت تر می کند و نشان دهنده حرکت رو به جلوی کشتی در جهان است.

جکسون درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که به عنوان قهرمانی این رقابت ها رسید گفت: ایران از قدرت های سنتی و دیرینه کشتی جهان است و همیشه باعث رشد نام و جایگاه کشتی در جهان بوده است. ایران در این رقابت ها با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شد و به نظرم عملکرد خوبی داشت. این کشور کشتی گیران بسیار خوبی در رده نوجوانان دارد که با نمایش خود نشان دادند آینده بسیار خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آمریکا که در تمام کشتی‌های نمایندگان آمریکا با داد و فریاد در کنار تشک و با شور خاصی کشتی گیرانش را به گرفتن نتیجه وادار می کرد در پایان گفت: کشتی گیران ایران به لحاظ فنی و تکنیکی و همچنین آمادگی جسمانی بسیار خوب ظاهر شدند و بار دیگر نشان دادند ایران قدرت کشتی جهان است.

به گزارش ایسنا، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران عنوان قهرمانی رقابت های جهانی 2018 در کرواسی را از آن خود کردند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کوین جکسون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها