بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
عضو کمیسیون آموزش مجلس از عدم پیگیری مناسب وزارت آموزش و پرورش نسبت به تاخیر بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در پرداخت‌هزینه های درمانی فرهنگیان انتقاد کرد.
تدبیر24»داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتدر واکنش به تاخیر بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان، گفت: تاخیر در پرداخت هزینه درمان تضعییع حقوق فرهنگیان را به دنبال دارد و بیمه حافظ نباید از زیر بار تعهدات، پرداخت مطالبات و انجام وظیفه اصلی خود شانه خالی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ باید به تعهدات خود در قبال فرهنگیان عمل کند، افزود: وقتی فرهنگیان سهم بیمه خود را در زمان مناسب پرداخت می‌کنند، هیچ توجیهی برای تاخیر در پرداخت‌ها وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: فرهنگیان با مشکلات زیادی مواجه هستند و نباید با تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان مشکلی به مشکلات آنها افزوده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم از پیگیری علت تاخیر بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان با مشکلات زیادی هستند که باید از سوی مسئولان و نمایندگان پیگیری شود اما این مشکل را به صورت موردی از وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهیم کرد.

محمدی افزود: از مسئولان بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ انتظار داریم هر چه سریع‌تر مشکل تاخیر در پرداخت هزینه درمان را رفع کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، علت تاخیر در پرداخت هزینه درمانی فرهنگیان را بی‌نظمی، بی‌برنامگی، ضعف نظارت و عدم پیگیری مناسب وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: واحدهای مربوطه وزارت آموزش و پرورش که در این زمینه مسئولیت دارند باید اقدامات لازم را انجام داده و پیگیری مناسب را داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیمه‌ها به طور مداوم و همیشه با مشکلات مالی مواجه هستند و در واقع مشکلات آنها تمامی ندارد؛ در این رابطه نیاز است دولت نظارت‌ بر عملکرد بیمه‌ها را تشدید کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها