بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از اضافه شدن پایه هشتم به طرح شهاب در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: آموزش معلمان در طرح شهاب از مرداد ماه آغاز می‌شود.
تدبیر24»فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص طرح شهاب اظهار کرد: طرح شهاب به معنای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر است که تاکنون برای پایه‌های چهارم، پنجم ششم و هفتم اجرا می‌شد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید، پایه هشتم به طرح شهاب اضافه می‌شود و گسترش آن نیز بیشتر خواهد شد.

مهاجرانی درباره آموزش معلمان نیز گفت: آموزش معلمان در طرح شهاب پیش‌بینی شده است که از مرداد ماه در امسال آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، اهداف طرح شهاب شامل «شناسایی، هدایت و حمایت آموزشی، تربیتی و معنوی صاحبان، استعدادهای برتر از دوره ابتدایی تا پایان دوره آموزش متوسطه و زمینه‌سازی برای استمرار حمایت‌ها در مراحل مختلف آموزش عالی»، «پرورش استعدادهای برتر و سرآمد و ایجاد سازوکارهای مناسب برای رشد و بالندگی آنان به عنوان سرمایه‌های ملی و خدادادی»، «تقویت و درونی کردن هویت دینی و ملی واجدان استعدادهای برتر در دوره‌های تحصیلی مختلف آموزش عمومی به منظور احساس مسئولیت برای ایفای نقش سازنده در اعتلای کشور» و «حمایت تربیتی و معنوی از دانش‌آموزان دارای استعداد برتر به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های آنها در تعالی و پیشرفت کشور» است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها