بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا فصل آمادگی تابستانی را به خوبی پشت سر گذاشته و با جذب چند چهره جدید خود را آماده دیدار برابر استقلال می‌کند.
تدبیر24»تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی پیش رو دارد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم السد قطر برود که یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

السد در تابستان به خوبی تقویت شده و هدف نخست این تیم طبق اعلام روزنامه استاد الدوحه، درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و پشت سر گذاشتن استقلال در گام نخست است.

این روزنامه نوشت: السد در تابستان به خوبی تقویت شده، آنها گابی کاپیتان اتلتیکومادرید را جذب کرده‌اند  و یک مدافع کره‌ای را هم جایگزین مرتضی پورعلی‌گنجی کردند. السد همچنین طارق سلمان را جذب کرد و ابراهیم ماجد هم بعد از  مدت‌ها آسیب‌دیدگی به شرایط بازی رسیده و همین باعث شده تا این تیم از  هر نظر آماده شود.

این تیم قطری با هدایت سرمربی با تجربه پرتغالی خود اردوی آمادگی‌اش را در اتریش برگزار کرده و تاکنون چند دیدار خوب دوستانه هم داشته است. آنها می‌خواهند با پشت سر گذاشتن تیم فوتبال استقلال گام نخست را محکم بردارند و خود را آماده فصل جدید لیگ ستارگان قطر کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، السد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها