بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
زوال عقلی یکی از بیماری‌های شایع در میان سالمندان است. این مساله منجر به بیماری‌هایی از جمله آلزایمر می‌شود. ورزش می‌تواند نشانه‌های آلزایمر را کاهش دهد.
تدبیر24»آلزایمر یکی از بیماری‌های شایع از نوع زوال عقل است. افرادی که ورزش نمی‌کنند بیشتر مبتلا به زوال عقل می‌شوند. زوال عقل می‌تواند منجر به فراموشی شود.

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش نشانه‌های این نوع بیماری ورزش است.

فعالیت روزانه همچون باغبانی یکی از فعالیت‌های موثر در کاهش نشانه‌های آلزایمر است. شدت این نوع فعایت‌ها بستگی به توانایی فرد دارد.

حرکات موزون نیز از جمله ورزش‌هایی است که می‌تواند نشانه‌های آلزایمر را کاهش دهد.

ورزش‌های آبی از جمله شنا برای افزایش تعادل و کاهش نشانه‌های آلزایمر موثر هستند.

نشانه‌های آلزایمر مشکل در صحبت کردن، مشکل در برنامه‌ریزی کردن و توهم است که بیشتر در افراد بالای ۶۵ سال مشاهده می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، آلزایمر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها