بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
سرخیو راموس بازیکن تیم فوتبال اسپانیا و رئال ازدواج خود را با پیلار روبیو رسانه ای کرد. بنا روزنامه او با انتشار عکسهایی در فضای مجازی در فضایی رمانتیک در حال اهدای گل و انگشتر الماس به روبیو دیده می شود.
تدبیر24»سرخیو راموس بازیکن تیم فوتبال اسپانیا و رئال ازدواج خود را با پیلار روبیو رسانه ای کرد. بنا روزنامه او با انتشار عکسهایی در فضای مجازی در فضایی رمانتیک در حال اهدای گل و انگشتر الماس به روبیو دیده می شود.

راموس نوشت: آن زن گفت بله، آن مرد گفت بله، من گفتم که تو را بسیار دوست دارم.

خانم پیلار هم در توییترش نوشت: گفتم بله دوستت دارم تا ابد.

پیلار روبیو یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیونی در کشور اسپانیاست. اولین برخورد او با راموس مربوط به سال ۲۰۰۹ بود که پیلار گفت و گویی تلویزیونی با راموس داشت اما ابراز علاقه آنها به هم مربوط به جام ملت های ۲۰۱۲ و قهرمانی اسپانیا می شود.

پیلار در جشن قهرمانی اسپانیا حاضر شد و مدتی پس از آن راموس به او پیشنهاد نامزدی داد.

پیلار ۹ سال از راموس بزرگتر است. این دو صاحب سه فرزند هستند و حالا قصد دارد با هم ازدواج کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها