بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران نحوه ثبت نام متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران را تشریح کرد
تدبیر24»محسن بهارلو گفت: نقل و انتقالات به دو صورت برون استانی و درون استانی و با ثبت تقاضا در سامانه اینترنتی اعلام شده و به صورت غیرحضوری و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه صورت می پذیرد که فرآیند  انتقال درون استانی از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز و با اعلام نتایج آن در  ۱۷ شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

بهارلو ضمن بیان این مطلب که بخشنامه نقل و انتقال در بین مناطق ۱۹ گانه شهر تهران به مناطق ارسال شده و به صورت رایانه‌ای انجام خواهد شد تاکید کرد: متقاضیان لازم است کد فعال سازی را از مدیر واحد آموزشی خود دریافت کنند و نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی خود در سامانه اعلام شده (www.tehranedu.ir )  اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری منطقه مبدأ ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهر تهران عنوان کرد که فرهنگیان در انتقال بین مناطق توجه به نکات زیر را لحاظ کنند:

۱- دارا بودن حداقل پنج سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریور ماه ۹۷ (مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی ، اشتغال در سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم،‌تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و پیش دبستانی و .. جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد.)

۲- اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در امور اداری منطقه مبداء

۳- متقاضیان می بایست با توجه به رشته، مدرک تحصیلی و رشته شغلی منظور شده در حکم کارگزینی، تقاضای خود را ارائه کنند.

۴- همکارانی که در سال گذشته با انتقال آنها موافقت شده و پس از اعلام نتایج انصراف داده اند مجاز به ثبت درخواست در انتقالات سال جاری نمی باشند.

۵- افرادی که در مرخصی، ماموریت و انتقال موقت ( بین منطقهای) هستند در صورت درخواست انتقال، با رعایت ضوابط و مقررات شیوه‌نامه موجود، نسبت به تکمیل تقاضای خود اقدام کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، بهارلو در پایان متذکر شد که متقاضیان ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل نقل و انتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها