بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
پاسخ های وزیر آموزش و پرورش به مسائل آموزشی کشور موضوع گفت‌وگوی ویژه خبری امشب 31 تیر ماه بود که با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

تدبیر24»بطحایی درباره پرداختی مطالبات آموزش و پرورش، گفت: معمولا همکارن من خوششان نمی آید از پرداختی های خود صحبت کنند و به من می گویند چرا پرداختی های ما را اعلام می کنید. اما اینجا باید گفت؛ تا حدی مطالبات پرداخت شده و الباقی آن تا شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

ما به دنبال آن هستیم که حق التدریس همکاران رسمی را هم ماهانه پرداخت کنیم
وی درخصوص پرداخت معوقات معلمان حق التدریس، افزود: متاسفانه این معوقات همیشه وجود دارد و موقعات همکاران حق التدریس در جریان بوده است. گلایه هایی که از سمت همکاران ما وجود دارد، درست است، اما ما به دنبال آن هستیم که حق التدریس همکاران رسمی را هم ماهانه پرداخت کنیم.

وی در ادامه درخصوص معوقات بیمه فرهنگیان، تصریح کرد: به دلیل افزایش تعرفه های پزشکی بخشی از محاسبات ما در دریافت سرانه حق بیمه تکمیلی با مشکل مواجه شده است که برخی از تاخیرات ناشی از این است و متناسب با پرداختی ها ما نیست. ان شا الله از شهریورماه سال جاری دوره جدید پرداخت جدید بیمه ها منعقد خواهد شد و اعتبارات دولتی که اختصاص پیدا می کند را واقعه بینانه تر نظاره می کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها