بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فروش اردوگاه شهید باهنر را رد و عنوان کرد: این اردوگاه در ازای ۴ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان ضمانت شرکتی شده است.
تدبیر24»محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با رد خبر فروش ارودگاه شهید باهنر، عنوان کرد: مجلس این اجازه را به دستگاه‌های اجرایی داده است که بتوانند از طریق صُکوک (ابزاری برای تامین مالی اسلامی) بدهی‌های خود را پرداخت کنند لذا آموزش و پرورش با استناد به این مصوبه مجلس شرکتی را یافت که بتواند در این حوزه با یکدیگر به توافق برسند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقده شرکت طرف قرارداد آموزش و پرورش متعهد شد که 4 هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان را پرداخت کند و در ازای آن آموزش و پرورش بخشی از اردوگاه باهنر را پس از ارزیابی به صورت صُکوک، ضمانت شرکت مذکور کند.

وی با بیان اینکه حدود این قرارداد پس از پایان یافتن اقساط به پایان می‎‌رسد و اردوگاه شهید باهنر مجددا در مالکیت کامل آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، اقدام آموزش و پرورش در این رابطه را قانونی دانست.

بیرانوندی ادامه داد: بر اساس قرارداد طرفین بخش ساختمان اردوگاه باهنر این رقم ارزیابی شده و تحت ضمانت شرکت طرف قرارداد آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره مجهول الهویه بودن شرکت طرف قرارداد آموزش و پرورش نیز گفت: این معامله در حوزه بورس انجام شده و بر اساس ضوابط قانونی و مقررات بورس معاملات پیش رفته است لذا بعید به نظر می‌رسد که شرکتی مجول الهویت طرف قرارداد آموزش و پرورش باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها