بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: هیچگونه وقفه ای در روند تامین و عرضه مایجتاج عمومی در حال حاضر وجود ندارد.

تدبیر24»بهمن عبداللهی به دنبال تاکید معاون اول رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت و اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف، از آمادگی کامل شبکه گسترده و مردمی تعاونی های مصرف اعم از تعاونی های مصرف کارگران، کارمندان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی و فروشگاه های زنجیره ای با استفاده از کلیه ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری برای تامین و ذخیره سازی و عرضه مایحتاج عمومی به ویژه اقلام اساسی پرمصرف در سبد خانوار خبر داد.

رئیس اتاق تعاون ایران، بهره مندی این شبکه مردمی را از تجارب ارزنده و اهلیت ممتاز در زنجیره تامین و توزیع که آنها را به عنوان مطمئن ترین بازوی توزیعی دولت در طی ۴۰ سال اخیر خصوصا در دوره دفاع مقدس، مزیت ممتاز این تعاونی ها اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر عرضه مواد غذایی، بهداشتی، لوازم خانگی ایرانی، مواد پروتئینی با نرخ های مصوب، رقابتی و بدون تغییرات محسوس و هیچگونه محدودیتی در این شبکه ها در اختیار عموم مردم قرا می گیرد و ساعات فعالیت نیز از صبح تا شام حتی روزهای تعطیل برقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتاق تعاون ایران با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان دولتی و غیردولتی به مردم اطمینان داد هیچگونه وقفه ای در روند تامین و عرضه مایجتاج عمومی در حال حاضر وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها