بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکایی‌ها تعادلی در سیاست خارجی‌شان ندارند، بر ضرورت حفظ وحدت در داخل و پرهیز از اقدامات فرسایشی تاکید کرد.

تدبیر24»محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی علیه ایران، گفت: رییس جمهور آمریکا از جایی برخاسته که ۲۰۰ سال بیشتر سابقه تمدنی ندارد و طبیعتا یک نهال ۲۰۰ ساله نمی‌تواند جلوی ملتی که چند هزار سال سابقه تاریخی و فرهنگی دارد عرض اندام کند.

وی افزود: شواهد و قرائن هم نشان‌دهنده این است که سیاست خارجه آمریکا از تعادل منطقی برخوردار نیست. صحبت‌های آقای پمپئو هم نشان داد آنها شناخت واقع‌بینانه‌ای از مردم ایران، تاریخ و تمدن ما و حتی ساختار حکومت ندارند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران، گفت: این اظهارات متناقض نشان می‌دهد آنها هم خودشان گیج می‌خورند و تعادل و نظم و انضباطی در سیاست خارجی‌شان وجود ندارد. آقای ترامپ هنوز فکر می‌کند یک هتلدار است.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون با رییس جمهوری نیز گفت: علی‌رغم نقد و انتقاداتی که به دولت است همه ما باید در این موقعیت دست به دست هم دهیم و برای خدمت صادقانه به مردم و رفع تنگناها تلاش کنیم. دولت هم باید شرایط را توضیح دهد و عذرهایش را به مردم بگوید و همچنانکه آقای روحانی در دیدار اعضای فراکسیون امید به برخی موانعی که با آن مواجه است اشاره کرد و همین باعث شد جلسه قدری آرام بگیرد و از التهابش کاسته شود.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: وحدت رمز پیشرفت امور خصوصا در کشورهایی است که متکی به توان و قدرت مردم هستند. در چنین شرایطی هرگونه اقدام فرسایشی سم مهلکی است که به جامعه تزریق می‌شود و لذا باید از آن پرهیز کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها