بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سال آینده به دلیل بازماندگان سال‌های گذشته و ساختار ۶-۳-۳ دو کنکور برگزار خواهد شد.
تدبیر24»علی زرافشان عصر دیروز در جمع معاونان آموزش متوسطه استان اصفهان، اظهار کرد: شاخصه‌های آموزش و پرورش استان اصفهان محصول تلاش مدیران در سال‌های تصدی پست مدیرتی است.

وی با اشاره به این که منابع آموزش و پرورش محدود شده است، گفت: در چهار سال دولت یازدهم افزایش حقوق‌های معلمان نسبت به دولت‌های قبل بیشتر بوده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: افزایش حقوق‌های معلمان بیش از میزان تورم بوده است و افزایش در واقع به حدی بود که نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر بوده است، اما تمام این‌ها جبران بودجه و امکانات واقعی که باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، نیست.

وی گفت: در راستای برنامه تعالی با فرض افزایش ۶ تا ۱۲ درصدی حقوق‌های معلمان، افزایش ۱۰ درصدی بودجه آموزش و پرورش و تخصیص‌هایی که منظم پرداخت می‌شود، در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۵۲ میلیارد تومان بودجه سال گذشته برای تجهیز هنرستان‌ها تخصیص داده شده است.

زرافشان تصریح کرد: با تمام این امکانات از لحاظ منابع و امکانات شرایط سال جاری مناسب‌تر از سال گذشته از سوی دولت نخواهد بود، با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا باید بتوانیم منابع مالی را مدیریت کنیم.

وی افزود: منابعی نیست که در وزارتخانه اختصاص دهند و متوقف شود، اگر بودجه و منابعی به استان داده نمی‌شود به دلیل این‌ است که تخصیص منابع نداریم، اگر تخصیص داده شود وظیفه ستاد در اختیار گذاشتن بودجه به استان‌ها است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید تنها امتحانات نهایی داریم و تعداد دروس هم بین ۱۰ تا ۱۲ درس بود که این تعداد دروس بین ۸ تا ۱۰ قرار خواهد گرفت، بنا داریم که تعداد امتحانات نهایی افزایش پیدا نکند، سال آینده به دلیل بازماندگان سال‌های گذشته و ساختار ۶-۳-۳ دو کنکور برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها