بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
با سفر در بزرگراه یونگوآ چین، سفری لذت‌بخش را در زیباترین بزرگراه دنیا از میان دل طبیعت تجربه می‌کنید.

تدبیر24»حدود ۶۰ کیلومتر از بزرگراه یونگوآ واقع در غرب کوه مشهور لوشان در استان جیانگسی کشور چین بر روی مخزن آبی عظیمی ساخته شده است. زیبای وصف ناپذیر این بزرگراه رانندگان را حین سفر در آن مجذوب خود می‌کند و به معنای واقعی حس حرکت بر روی آب‌های نقره‌ای و فیروزه‌ای را به انسان القا می‌کند.

این بزرگراه زیبا با اتصال ۱۷ پل بر روی مخزن آبی عظیم با مساحت ۲۴۸ کیلومتر که دارای ظرفیت ۸ میلیارد مترمکعب آب است، ساخته شده است.تصاویر هوایی بسیار جذاب به گونه‌ای که انگاه جاده و آب‌ها با هم مخطلوط شده‌اند و جزئی از یکدیگر می‌باشند. ببیندگان این تصاویر با شگفتی اعتراف کردهاند که انگاه مسیر انتهایی ندارد و در نهایت به آسمان می‌رسد.

www.dustaan.com سفری خاطره انگیز در زیباترین بزرگراه دنیا +تصاویر

www.dustaan.com سفری خاطره انگیز در زیباترین بزرگراه دنیا +تصاویر

رانندگان در طول سفر در این بزرگراه همواره خود را در حال گردش در اطراف جزایر و تپه‌های سرسبز بر روی آب‌های عمیق با چشم‌اندازی بی‌نهایت زیبا می‌بینند. طول کل بزرگراه یونگوآ ۱۰۴ کیلومتر است. قرارگیری این بزرگراه در کنار پارک ملی لوشان که از سال ۱۹۹۶ به عنوان میران جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است و همواره بیش از یک منطقه گردشگری بوده، بر زیبایی‌های ابن بزرگراه یونگوآ افزوده است.

www.dustaan.com سفری خاطره انگیز در زیباترین بزرگراه دنیا +تصاویر

www.dustaan.com سفری خاطره انگیز در زیباترین بزرگراه دنیا +تصاویر

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها