بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
محمد طلایی:
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان این که کار سختی در بازیهای آسیایی پیش رو داریم، گفت: هیچ توجهی به کشتی گیران نمی شود.

تدبیر24»محمد طلایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران در جام یاشاردوغو ترکیه، اظهار کرد: به لحاظ تیمی توانستیم نتیجه‌ خوبی بگیریم و با وجود این که آمریکا با ترکیب اصلی خود و نفرات عنوان‌دارش به این رقابت‌ها آمده بود، ما اگر یک مدال نقره‌مان طلا می‌شد می‌توانستیم بالاتر از آمریکا به قهرمانی برسیم. اکثر کشتی‌گیران ما به غیر از یکی، دو کشتی‌گیر روند رو به جلویی داشتند و آن یکی، دو مورد نیز باید نسبت به زحماتی که برایشان کشیده می‌شود، بهتر عمل کرده و اشتباهاتشان را اصلاح کنند.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به سطح فنی بالای یاشاردوغو، افزود: می‌توان گفت‌ تیم آمریکا در حال‌ حاضر تیم نخست جهان است و از نفرات بسیار خوبی بهره می‌برد، اما با این وجود ما با این که با تمام توان خودمان به این مسابقات نرفته بودیم، چیزی کمتر از آنها نداشتیم و با اختلاف کم به نایب قهرمانی رسیدیم. ما از سال گذشته اقدام به پوست اندازی در تیم‌ ‌ملی کردیم و با حضور در رویدادهای مختلف و کسب تجربه بیشتر قطعا حرکت رو به جلویی خواهیم داشت. مثلا رضا اطری نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته است و یا مهران نصیری که عملکردش بسیار رو به جلو بوده است. یدالله محبی هم همین طور رو به جلو حرکت کرده است.

وی با تاکید بر این که آزادکاران تیم‌ ‌ملی بسیار بهتر از اینها می‌توانند عمل کنند و به  نتیجه‌ای که شایستگی آن را دارند، گفت‌: باید کشتی‌گیران مان در میدان‌های مختلف بر روی تشک بروند و به لحاظ انگیزشی نیز به این نتیجه‌ برسند که شایستگی کسب بهترین نتایج را دارند.

طلایی در ادامه‌ گفت‌وگو با ایسنا، پیروزی محمدجواد ابراهیمی مقابل علیرضا کریمی در دیدار فینال وزن 92 کیلوگرم این رقابت‌ها و این که آیا با توجه به دو شکست کریمی مقابل ابراهیمی طی یک ماه اخیر، کادر فنی به جمع بندی برای انتخاب ملی‌پوش این وزن در مسابقات جهانی رسیده است یا خیر؟ گفت‌: ما در این وزن دو سرمایه بسیار خوب داریم که هر دو شایستگی زیادی دارند. هنوز جلسه‌ای در این باره برگزار نکرده‌ایم. ما تمرکزمان فعلا بر روی بازی‌های آسیایی است، اما  کشتی‌گیران 92 کیلوگرم ما برای حضور در مسابقات جهانی باید حالا حالاها میدان ببینند و در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران درباره دلایل کناره‌گیری میثم نصیری از تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران و برخی شایعات مبنی بر این که کادر فنی از حضور او در تیم‌ ‌ملی ممانعت به عمل آورده است، گفت‌: کادر فنی تیم‌ ‌ملی در این باره موضوعی به نصیری اعلام نکرده است و چنین چیزی صحت ندارد. او تنها به دلیل مشکلات مالی و افت شدید روحیه ای که داشت  این تصمیم را گرفت. میثم در برهه ای از زمان شدیدا دچار افت روحیه شده بود چرا که در زنجان به او قول استخدام و یا زمین داده بودند که این کار را انجام ندادند. از سوی دیگر در شرف پدر شدن بود و مشکلات مالی و ترس از آینده  باعث شده بود تمرکز لازم را در تمرینات نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: خود من زمانی که قهرمان جهان شدم یکی از مسئولان آن زمان در جواب درخواستم گفت‌ "من هم سن تو بودم خانه نداشتم. تو خانه می خواهی چه کار؟!" هیچ وقت این حرف از یادم نمی‌رود. متاسفانه مهم‌ترین مشکل کشتی ایران و رشته‌های دیگر بحث مالی است. یکی هم میزان درک مسئولان از قهرمانان ورزش است که اصلا شان آنها را حفظ نمی‌کنند. دیگر نمی دانیم چه بگوییم. با این اوضاع و احوال مشخص نیست چه بر سر ورزش ایران می‌آید.  

طلایی در ادامه گفت‌: آرزو می‌کنم مشکلات کمتر شود. کار خیلی سختی در بازی‌های آسیایی  جاکارتا داریم و باید با همه مشکلات بجنگیم تا برای کسب نتیجه‌ به روی تشک برویم. کشتی با بی مهری زیادی روبرو است و توجهی به آن نمی‌شود تا جایی که اگر پسرم از من مشورت بخواهد به او می گویم اصلا سمت کشتی نرو. بببنید چه به سر ما آورده اند که به این نتیجه‌ رسیده ایم. اصلا زحمات کشتی‌گیران را نمی بینند و فقط توقع دارند.

دارنده مدال طلای جهان در پایان با اشاره به توجه دیگر کشورها به قهرمانان خود، گفت‌: مثلا در آمریکا کشتی‌گیری ساک بر روی دوشش می اندازد و به سر تمرین می‌رود، آینده اش تضمین شده است اما در این جا این طور نیست. من قهرمان جهان شدم، اما چیزی گیرم نیامد.

برچسب ها: تدبیر24 ، محمد طلایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها