بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
یک میمون که شش سال قبل در اینترنت به شهرت رسید بود «چهره سال» بنیاد پتا شد.

تدبیر24»بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران موسوم به «پتا» عنوان «چهره سال» را به «ناروتو» معروف به «میمون سلفی بگیر» داد.

عکس خندان ناروتو توجه اعضای بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران را جلب کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند عنوان «چهره سال» را به این حیوان بدهند.

ناروتو یک بوزینه کاکل دار از جزایر سولاوسی، اندونزی است. این میمون در سال ۲۰۱۱ با استفاده از دوربین «دیوید اسلیتر»، عکاس طبیعت از خود عکس گرفت و از آن پس بود که به شهرت رسید. اسلیتر نیز از این عکس هزاران پوند به دست آورد.

این در حالی بود که بنیاد حامی حیوانات اعلام کرد حق مالکیت عکس برای ناروتو است و عواید آن نیز باید به این میمون تعلق بگیرد. اسلیتر نیز در دفاع از خود گفت: مدت زمان زیادی را برای آموزش میمون‌های کاکل دار صرف کرده تا حین گرفتن دوربین به سمت خود دکمه شاتر را فشار دهند! در نهایت، دو طرف پیش از صدور حکم نهایی به توافق رسیدند. طبق این توافق عکاس پذیرفت ۲۵ درصد از درآمد‌های حاصل از این تصویر و تصاویر دیگری که از حیوانات گرفته را به جمعیت‌های حافظ حقوق حیوانات بدهد.

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران یک سازمان آمریکایی حامی حقوق جانوران است که در ویرجینیا قرار دارد.

  اخبارگوناگون ,خبرهای گوناگون , میمون سلفی بگیر


  اخبارگوناگون ,خبرهای گوناگون , میمون سلفی بگیر


  اخبارگوناگون ,خبرهای گوناگون , میمون سلفی بگیر


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها