بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
عکاس جوانی لحظه‌ی شگفت انگیزی را از مریخ شکار کرد.
تدبیر24»عکاس جوانی به نام Abdul لحظه ای را شکار کرده که تصویر سیاره مریخ در اقیانوس منعکس شده است. این تصویر خیره کننده، سیاره قرمز رنگی را نشان میدهد که در انسوی اقیانوس از دل آب بیرون آمده و همچون خط آتشینی در افق مشاهده میگردد.

گفتنی است که این عکس در حالی ثبت گردیده که سیاره مریخ در نزدیک ترین وضعیت خود به زمین در 15 سال اخیر قرار گرفته شده است. همچنین این نزدیکی مریخ مجدد تا سال 2035 رخ خواهد داد و پس از آن دیگر این اتفاق روی نمی دهد.

به گفته این عکاس جوان، با توجه به گردو غبار فراوانی که در سطح مریخ وجود داشته این نزدیک شدن به زمین با سختی فراوانی صورت گرفته و در نتیجه درخشش قابل توجهی را به و جود آورده است. این پنجمین سیاره ای است که وی در طول تابستان آن را عکاسی کرده است. باید افزود این عکس در روز جمعه 13جولای و در ساعت 10 شب به ثبت رسیده است.

 

اخبار,اخبارگوناگون, شکار متفاوت ترین لحظه از مریخ

 

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها