بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش در جهت تأمین اعتبار اردو‌ها، مشکلاتی دارد و باید هم اولیا و هم نهادهای دیگر چون وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات به این وزارتخانه کمک کنند.

تدبیر24»جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با بیان اینکه اردوهای دانش‌آموزی، علمی، آموزشی و زیارتی هستند، اظهار کرد: برخی اردوها مانند راهیان نور مشترک به سپاه و آموزش و پرورش واگذار می‌شود؛ قبلا آموزش و پرورش تصمیم گرفته بود برخی دروس را در قالب اردو ارائه دهد که با توجه به مشکلات و حوادث محقق نشد.
وی افزود: آموزش و پرورش در جهت تأمین اعتبار اردو مشکلاتی دارد و باید هم اولیا و هم نهادهای دیگر چون وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات به آموزش و پرورش کمک کنند.
کوچکی‌نژاد با بیان اینکه اردو یک فرصت خوب است و خاطره ماندگاری می‌شود، گفت: اردو جمع‌گرایی را رشد می‌دهد و بسیاری از دانش‌آموزان مسائل را در اردوها یاد می‌گیرند و از طبیعت بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: استمرار آموزش در اردوها در بسیاری مدارس دنیا دنبال می‌شود؛ یعنی دانش‌آموزان را در مدرسه نگه نمی‌دارند و مثلاً به کتابخانه‌ها و... می‌برند.

این نماینده مجلس ادامه داد: متأسفانه اردوها و جابجایی با کیفیت دانش‌آموزان، نیازمند منابع مالی است وگرنه ظرفیت‌های معلمان و مدیران مدارس بالاست و بیشتر به دلیل عدم امکانات، دانش‌آموزان را در کلاس حبس می‌کنیم؛ از آن سو اگر حادثه ای به‌وقوع بپیوندد همه از وزیر تا مدیر مدرسه پای محاکمه و پاسخگویی می‌آیند و این نگرانی در مدیران وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها