بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
با استفاده از غذاهای درست می توانید مقدار زیادی از نگرانی هایی که در مورد ظاهر و زیباییتان دارید را رفع کنید. بله، غذای خوب خوردن نه تنها کمرتان را باریک و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بلکه خواصی برای جذابیت نیز دارد از جمله صاف کردن چین و چروک ها، درخشان کردن موها، و تقویت ناخن ها. سلامت نیوز: با این غذاها جوان بمانید

تدبیر24»دکتر جاشوا زیچنر می گوید: برنامه غذایی به صورت مستقیم روی ظاهر و سن تان تاثیر دارد. دکتر زیچنر برنامه ای ترتیب داده است که در آن پایه های پوست و مویی سالم – مواد مغذی، مواد معدنی، و اسید چرب ها – و همچنین آنتی اکسیدان ها برای محافظت از بدن در برابر تنش های محیطی قرار داده شده است. آماده شوید تا با قرار دادن این غذاها در سبد خرید خود پوست، مو و بدن تان جوان بمانید .

قهوه

نوشیدن یک فنجان قهوه اول صبح تنها باعث سرحال آمدنتان نمی شود، قهوه حاوی ترکیبات فعالی است که می توانند پوست را در برابر ملانوم ( یکی از شایع ترین سرطان های پوست ) محافظت کند.

محققان به این نتیجه رسیده اند که افراد هرچقدر بیشتر قهوه استفاده کنند کمتر در خطر این بیماری قرار می گیرند. کسانی که روزی 4 فنجان قهوه استفاده می کنند 20 درصد کمتر در خطر ملانوم بدخیم قرار دارند.

هندوانه

این میوه ی تابستانی سرشار از لیکوپن است. هندوانه و گوجه فرنگی رنگ قرمز خود را از این ترکیب آنتی اکسیدان دارند. کری گلسمن، متخصص تغذیه می گوید: لیکوپن پوست را در برابر اشعه UV محافظت می کند.

محققان بر این باورند که هندوانه 40 درصد بیشتر از گوجه فرنگی خام حاوی این ماده است. پس می توانید برای تقویت محافظ از پوست ( در کنار ضد آفتاب ) هندوانه را وارد برنامه غذایی خود کنید.

با انار جوان بمانید

دانه های این میوه ی شگفت انگیز سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C است که از خطوط روی صورت، چین و چروک و خشکی پوست توسط از بین بردن رادیکال های آزاد پیشگیری می کند.

تحقیقات نشان داده مصرف بیشتر ویتامین C چین و چروک و خشکی پوست را در خانم های میان سال کاهش می دهد. همچنین این میوه حاوی آنتوسیانین ( که به افزایش تولید کلاژن کمک می کند و ظاهر پوست را زیبا می کند ) و اسید الاجیک ( ماده شیمیایی طبیعی که التهاب بر اثر اشعه های UV را کاهش می دهد ) است.

بلوبری

با خوردن مقداری از این میوه ی زیبا پوست خود را درخشان کنید، بلوبری حاوی ویتامین C و E است ( که هر دوی این آنتی اکسیدان ها به درخشندگی و حجم پوست کمک می کنند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند ) همچنین این میوه حاوی ارابتین، مشتق طبیعی هیدروکینون برای درخشندگی پوست است.

کلم

در لیست بلند بالای مواد مغذی که کلم دارد، ویتامین K ( بهبود دهنده لخته شدن خون سالم، به همین دلیل رگ های خونی اطراف چشم نشت نمی کنند و از تیرگی آن پیش گیری می شود ) و آهن نیز هست. دکتر هاوارد مراد، استاد بالینی کاردانی پزشکی می گوید: کمبود آهن در برنامه غذایی باعث می شود پوستتان رنگ پریده بشود، و رگ های خونی زیر آن به سادگی قابل تشخیص شوند. برای اینکه بیشترین استفاده را از این سبزی ببرید آن را به صورت بخار پز میل کنید نه خام.

تخم مرغ

انگشتان دست ( و همچنین پا ) از پروتئین درست شده اند، پس کمبود پروتئین می تواند آنها را نرم کند. تخم مرغ ها منبع خوبی از بیوتین، یک ویتامین B کمپلکس که اسید آمینه ها را که بلوک های پروتئینی می سازند را متابولیز می کند است. روزانه می توانید یک تا دو عدد تخم مرغ میل کنید.

گردو

اسید چرب های امگا 3 ( در روغن طبیعی یافت می شوند و موها را مرطوب نگه می دارد ) و ویتامین E ( که به ترمیم فولیکل های آُسیب دیده کمک می کند ) دو رازی هستند که پشت هر تار موی قوی و درخشان ایستاده اند، و گردو حاوی هر دو است.

تنها چیزی که نیاز دارید یک چهارم فنجان گردو در روز است. همچنین گردو سرشار از مس است که کمک می کند رنگ طبیعی موها ثبات بیشتری داشته باشد. تحقیقات نشان داده کمبود مواد معدنی می تواند یکی از عوامل زودتر سفید شدن موها باشد.

آوکادو

این میوه ی با ارزش سرشار از اولیک اسید است، یک اسید چرب امگا 9 که به پوست کمک می کند لایه بیرونی خود را مرطوب نگه دارد تا پوست لطیف بماند.

( در ایران این میوه به سختی پیدا می شود و به دلیل وارداتی بودن قیمت بالایی دارد بنابراین می توانید اولیک اسید را از روغن هایی مانند روغن زیتون، کانولا، آفتاب گردان و غذاهایی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، و پنیر دریافت کنید )

طالبی

طالبی حاوی بتاکاروتن، یا ویتامین A است، که محققان بر این باورند می تواند رشد سلول های پوست روی گونه ها و بینی را تنظیم کند.

یک کپسول بخور و زیبا شو

در مورد مکمل های زیبایی شنیده بودید؟ این مکمل ها را با نام Nutraceuticals می شناسند، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مواد به کار رفته در این کپسول ها واقعا کار می کند و می توانید جوان بمانید.

بیومارین پیچیده

مواد بسیار جالبی زیر دریا نهفته است، با توجه به تحقیقات مکمل هایی که حاوی پودر پروتئین های دریایی و دیگر مواد مغذی و ویتامین ها هستند، به احیاء دوباره پوست مخصوصا در ناحیه کف سر می پردازند که نتیجه اش افزایش رشد مو بعد از 90 روز است.

پروبیوتیک

برای داشتن پوستی سالم باید روده ای سالم داشته باشید. مکمل های پروبیوتیک سرشار از باکتری های خوبی است که تعادل را بین باکتری های خوب و بد در دستگاه گوارش ایجاد می کند. با متعادل شدن سیستم بدن می تواند جلوی التهاب که میزبان مشکلات پوستی است را بگیرد از جمله، آکنه روزاسه و شوره سر.

عصاره چای سبز

تا به اینجا متوجه شده اید که برخی مکمل ها می توانند باعث می شوند تا جوان بمانید . می تواند با اضافه کردن روزانه یک عدد عصاره چای سبز این تاثیر را دوبرابر کنید. این مکمل حاوی غلظت بالایی از پلی فنول ها، آنتی اکسیدان قوی موجود در چای سبز است و به پوست کمک می کند در برابر اشعه های UV بهتر مقاومت کند، و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، جوان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها