بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با انتقاد از حذف سختی کار از حقوق معلمان، گفت: در شرایطی که افراد با حقوق‌های بالا نمی‌توانند از پس زندگی خود برآیند حذف یک دیف از دریافتی فرهنگیان غیرقابل تحمل است.
تدبیر24»سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از حذف سختی کار از حقوق معلمان، گفت: خانواده یک میلیون نفری فرهنگیان از نظر مسائل اقتصادی و معیشتی نیازمند توجه بیشتر است لذا دولت و مجلس باید راه‌ها و روش‌هایی به کار گیرند تا به معیشت و اقتصاد فرهنگیان و معلمان کمک کنند.

با حقوق‌های پایین نمی‌توان در شان یک فرهنگی زندگی کرد

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود:  با حقوق‌های پایین نمی‌توان در شان یک فرهنگی زندگی کرد به همین دلیل 3 سال پیش آموزش و پرورش برای حمایت از فرهنگیان ردیفی در حکم آنان به نام سختی کار قرار داد البته این ردیف نیز مبلغ قابل توجهی نبود اما راهی برای کمکی به دریافتی فرهنگیان محسوب می‌شد.

دولت باید به دنبال روش‌هایی برای حمایت از فرهنگیان باشد

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش اخیرا ردیف سختی کار را حذف کرده است و این مبلغ به آنان پرداخت نمی‌شود، ادامه داد: این اقدام برای جامعه بزرگ فرهنگیان ناخوشایند است دولت باید به دنبال روش‌هایی برای حمایت از فرهنگیان باشد و ردیف‌های دیگری را به حقوقشان اضافه کند تا فرهنگیان بتوانند در این شرایط سخت از پس هزینه‌های زندگی برآیند حذف سختی کار از حقوق معلمان ظلمی بزرگ به جامعه فرهنگیان است.

حذف یک ردیف از دریافتی فرهنگیان غیرقابل تحمل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه معلمان آینده‌ساز کشور هستند و نسل آینده را آماده می‌کنند، عنوان کرد: در شرایطی که افراد با حقوق‌های بالا نمی‌توانند از پس زندگی خود برآیند حذف یک ردیف از دریافتی فرهنگیان غیرقابل تحمل است.

عضو فراکسیون فرهنگیان کجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید به دنبال رضایتمندی اقشار باشیم و آنها را به آینده امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: وقتی جامعه فرهنگیان کشور احساس نارضایتی کند چگونه می‌تواند به دانش‌آموزان امید دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها