بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
دختری بعد از تغییرجنسیت عاشق دوست مادرش شد.

تدبیر24»نوجوانی که دختر به دنیا آمد ولی مانند یک مرد زندگی می کند، در برنامه ای حضور پیدا کرد تا از اینکه عاشق بهترین دوست مادرش که یک زن ۳۱ ساله است ،دفاع کند.

بابی فرانسیس ۱۹ ساله اهل ورکستر، عاشق پرستار کودکی اش،دونا پرایس شده است که خودش سه فرزند دارد.

بابی آرایشگر بوده و در انتظار آن است که هر چه زودتر عمل های تغییر جنسیت را انجام دهد. در کودکی او همیشه موهای بافته شده اش را قیچی و لباس های دخترانه اش را پاره می کرد چرا که از درون می دانست پسر است.

او درباره تمسخر بچه ها در مدرسه می گوید: من همیشه در مدرسه دعوا می کردم و مرتب مادرم به مدرسه می آمد. سعی می کردم عصبانیتم را کنترل کنم ولی دوباره به نقطه اول بر می گشتم. مادرم به خاطر من خیلی ریسک ها را پذیرفت و اگر او نبود سختی من بیشتر هم می شد.

بابی که ۱۰ برادر و خواهر دارد می گوید در دبیرستان توانست اجازه بگیرد در بازی های مدرسه با پسران همبازی شود ولی بچه ها او را مسخره می کردند وتا الان مرتب آشنایان عبارت های زشتی نثار او می کنند.

بابی و مادرش تریسی وود و دونا پرایس در یک برنامه حضور پیدا کرده و درباره داستان زندگی خود صحبت کردند.

www.dustaan.com این دختر پس از تغییر جنسیت، به دوست مادرش دل بست! + عکس

او دو سال است که درمان هورمونی را شروع کرده و صدایش مردانه شده است ولی عمل های دیگری نیز از روند تغییر جنسیت او باقی مانده است.

دونا که اکنون نامزد بابی است ، گفت او مدتی با مادر بابی که دوست قدیمی اش است در ارتباط نبود ، ولی پس از دیدار با آنها عشقش شکل گرفت و در ابتدا از اینکه دوستش از این قضیه ناراحت شود ترسید ولی خوشبختانه مادر بابی از آنها حمایت کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها