بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
ساعت ۱۲:۴۰ روز گذشته حادثه حبس کارگر در چاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه پنج به همراه گروه امداد و نجات پنج به محل حادثه در خیابان هلال‌احمر، خیابان ستاری اعزام شدند.

تدبیر24»سعید کاظمی؛ افسرآماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارگران در یک ملک دو طبقه قدیمی‌ساز در حال تخریب، مشغول حفر یک حلقه چاه برای سنجش مقاومت خاک بودند که با سقوط مقنی داخل چاه روبه‌رو شدند.

وی افزود: کارگران دیگر با عدم پاسخ‌دهی چاهکن دچار اضطراب و نگرانی شدند و در تماس با سامانه ۱۲۵، درخواست کمک کردند که آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با تلاش بسیار، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، خود را به کارگر بیست و چهار ساله افغانستانی رساندند، وی را به سرعت از داخل چاه خارج کردند و تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، مرگ چاه‌
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها