بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
حسین محب‌اهری در کنار بازیگری، خبرنگاری را هم تجربه کرده و ۸ سال در حوزه رسانه فعالیت داشته است، او می‌گوید از اینکه چند سال ذهن و انرژی‌اش را در این کار گذاشته خوشحال است.
تدبیر24»بخش‌هایی از مصاحبه حسین محب‌اهری را با خبرگزاری خبرآنلاین بخوانید:

حسین محب‌اهری از دیدارش با احمدی‌نژاد گفت

در این سال‌ها که به عنوان بازیگر شناخته شده‌اید به یاد دارید که یک موج خبری درباره‌‌تان به راه افتاده باشد و شما از آن خوشحال یا ناراحت شده باشید؟

گاهی اوقات ما صحبت‌های می‌کنیم که متاسفانه خبرنگاری که حرف‌هایمان را می‌نویسد اصلا به کارش وارد نیست و همین باعث سوءبرداشت از حرف‌ها می‌شود و به قول شما موجی هم به راه می‌افتد. از این موضوع خیلی ناراحت می‌شوم چون خیلی اوقات مفهوم اصلی صحبت‌ها و حرف‌هایی که زده می‌شود حتی با جابه‌جایی کلمات تغییر می‌کند و همین خواننده را دچار سوءبرداشت می‌کند. گاهی اوقات راجع به مسائلی مثل بیماری من صحبت‌های زیادی به میان می‌آید، بیماری من یک مسئله شخصی است و دلیلی ندارد که آن آنقدر مطزح شود که بزرگتر از شغل من به عنوان بازیگر جلوه کند.

در همان دوران بیماری‌تان محمود احمدی‌نژاد که رئیس‌جمهور وقت بود هم به دیدارتان آمد و همین مسئله هم حاشیه‌هایی را برایتان ایجاد کرد. نظر خودتان درباره این موضوع چیست؟

من نمی‌توانم به رئیس‌جمهور مملکت بگویم که چرا به خانه من برای عیادت آمدی؟ اگر کسی حرفی را هم می‌زند باید شرایط را بسنجد و بعد اظهارنظر کند، اصلا نه رئیس‌جمهور هر کس دیگر هم ممکن است به عیادت یک مریض برود. من باید با روی باز با چنین کسی برخورد کنم، آن وقتی کسی به عنوان رئیس‌جمهور این مملکت آمده.

برای من باعث افتخار است که رئیس‌جمهور به عیادتم آمده است. اما فضای سیاسی را ایجاد کردند که به فضایی که ایشان برای عیادت آمدند چربش داشت. البته خوشحالم در طول این 44 سالی که من کار بازیگری می‌کنم مردم از من شناخت پیدا کردند. من در طول این ‌سال‌ها حتی یک خانه ندارم، ماشین ندارم، در حساب بانکی‌ام پول ندارم، در هیچ باغ و باغچه‌ای هم سهیم نیستم، هیچ کجا هیچ پول و سرمایه‌ای ندارم. این نشان می‌دهد من صادقانه به کارم فکر کردم و نه به هیچ چیز دیگر.

درآمدم هم برای زندگی روزمره‌ام کافی است و خدا را شکر می‌کنم. من در بده بستان‌های سیاسی هم هیچ‌وقت دخالتی داشتم. من به عیادت آقای احمدی‌نژاد هم فارغ از مسائل سیاسی نگاه کردم، فارغ از اینکه با ایشان موافق هستم یا نیستم، کارش را درست انجام می‌دهد یا نمی‌دهد، اینها بحثش جداست که می‌شود به عنوان یک بازیگر نظر من را درباره آقای احمدی‌نژاد، آقای روحانی یا آقای خاتمی پرسید.

من هم نظرات خودم را به عنوان یک بازیگر و فردی از این مملکت بیان می‌کنم. همه افراد به نظر من دچار نقاط قوت و ضعف هستند، همه آدم‌ها تلاش می‌کنند اما گاهی اوقات به نتیجه نمی‌رسند، گاهی اوقات هم مسائلی نمی گذارند به نتیجه برسند. من معتقدم مسائل را تا نوک بینی‌مان نبینیم و با نگاهی وسیع‌تر به موضوعات مختلف بپردازیم و درباره‌شان اظهار عقیده کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها