بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال نیز در جشنواره مسابقات فرهنگی - هنری، شاهد حضور پرشور و نشاط نخبگان فرهنگی - هنری در کنار استادان برجسته ملی هستيم تا با هم افزایی و پیشرفت، در رقابتی دوستانه در بوته آزمایش در سطح ملی، توانمندی خود را با سنگ محک داوران بسنجند.

تدبیر24»سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ایرانیان فرهنگ مدار در گذرگاه پرفراز و نشیب تاریخ همواره خوش درخشیده و جلوه‌گری کرده‌اند. بسیار خرسندم که شما فرزندان ایران زمین، فراتر از آموزه‌های دانش محور، به نوآوری، آفرینش‌گری و هنر، روی آورده اید، در کنار ساحت‌های دیگر برای فردای ایران اسلامی اشاره و تأکید شده است؛ برآنیم تا شرایطی مهیا نماییم که شما عزیزان هنرمند افتخارآفرینان ایران عزیز باشید.

آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید با ایمان به نقش بی بدیل آینده‌سازان این مرز و بوم و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پیشرفت همه جانبه کشور تلاش دارد با به کارگرفتن همه امکانات ملی، معنوی و فرهنگی، ایجاد فضاهای پرنشاط و پویا و برگزاری جشنواره ها و مسابقات، دامنه این حرکت فرهنگی ـ هنری را در زندگی روزمره دانش‌آموزان توسعه دهد تا آنان در آینده به عنوان شهروندانی هوشمند، قدرتمند، با نشاط، سالم، متفکر، کارآمد و مؤثر به پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی خدمت کنند.

امسال نیز در سی و ششمین دوره جشنواره مسابقات فرهنگی - هنری، شاهد حضور پرشور و نشاط شما نخبگان فرهنگی - هنری در کنار استادان برجسته ملی هستیم تا با هم افزایی و پیشرفت، در رقابتی دوستانه در بوته آزمایش در سطح ملی، توانمندی خود را با سنگ محک داوران گرامی بسنجید، از درگاه خداوند مهربان، تندرستی ، پیشرفت و شادکامی شما خواستارم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها