بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تصادف دو خودروی سواری در شهریار، خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت.
تدبیر24»تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ و ام وی ام با یکدیگر در بلوار آزادگان شهریار، خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت.

مهندس احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: طی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار، تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ و ام.وی.ام با یکدیگر در بلوار آزادگان شهریار گزارش شد.

وی گفت: با اعلام این خبر امدادگران ایستگاه ۷۰۱ کهنز با تجهیزات و امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران آتش نشانی از محل حادثه مشخص شد، دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ام.وی.ام به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز و بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل خودرو با یکدیگر تصادف کرده‌اند.

وی بیان داشت: دو راننده خودرو پژو ۴۰۵ و ام.وی.ام به‌دلیل شدت این برخورد مصدوم شده و به خودروهای آن‌ها خسارات مالی وارد شد.

کریمی ادامه داد: ماموران آتش نشانی ایستگاه ۱۰۱ مرکزی شهریار ضمن ایمن‌سازی کامل محل حادثه، به‌دلیل نشت بنزین از خودروی ام.وی.ام اقدام به قطع سرباتری خودرو کرده و محل حادثه را به‌منظور بررسی‌های تکمیلی به پلیس راهور تحویل دادند.

وی در پایان عنوان کرد: رانندگان این دو خودرو به‌دلیل مصدومیت ناشی از تصادف، به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

تصادف

تصادف

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها