بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
«Daisy-May Demetre» مدل و ژیمناست 8 ساله ای ست که در انگلستان زندگی می کند. این ستاره دنیای مد و فشن هر دوی پای خود را به علت بیماری همودیالیز در سن 18 ماهگی از دست داد. علارغم این بیماری، او به طور مدام به همراه پدرش به باشگاه های ورزشی می رفت و فوتبال بازی می کرد.
تدبیر24»«Daisy-May Demetre» مدل و ژیمناست 8 ساله ای ست که در انگلستان زندگی می کند. عکس او اخیرا به عنوان مدل کمپین کودکان روی جلد مجله «River Island» چاپ شده است.

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

این ستاره دنیای مد و فشن هر دوی پای خود را به علت بیماری همودیالیز در سن 18 ماهگی از دست داد. علارغم این بیماری، او به طور مدام به همراه پدرش به باشگاه های ورزشی می رفت و فوتبال بازی می کرد.

پدر او در این مورد می گوید: «وضعیت دیسی واقعا ناامید کننده بود. پاهای او به درستی رشد نکردند. یکی از پاهای او شبیه توپ و دیگری آویزان شده بود. از این رو ما تصمیم گرفتیم که او را عمل کنیم. عمل او 8 ساعت به طول انجامید و در نهایت با گذاشتن پروتزی در پاهای او با موفقیت به پایان یافت.

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

مدیر مجله «River Island» در مورد دیسی می گوید: «ما برای معرفی کلکسیون جدید ورزشی مان، احتیاج به مدلی پرانرژی و ورزشکار داشتیم.

علاوه بر مدل مجلات، دیسی در شوهای مد و فشن نیز شرکت می کند. به عنوان مثال او در هفته مد لندن به روی دفیله راه رفت. به گفته پدرش، او دوست دارد کاری را انجام دهد که دیگران توانایی آن را ندارند. او واقعا الهام بخش و پر از انرژی ست. هیچ چیز نمی تواند مانع از پیشرفت او شود. من مطمئنم که او به زودی یکی از تاثیرگذارین ستاره ها در صنعت مد و فشن خواهد شد.»

مدل ۸ ساله‌ای که پا ندارد!

برچسب ها: تدبیر24 ، پا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها