بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
سال گذشته شرکت خودروسازی رضوانی موتورز آمریکا به مدیریت یک ایرانی‌الاصل از محصول عجیب خود «تانک» رونمایی کرد.

تدبیر24»تولید خودرو رضوانی موتورز در یک مرکز با مساحت ۵۰٬۰۰۰ فوت مربع در سانتا آنا، کالیفرنیا انجام می‌شود. تانک با ۵۰۰ اسب بخار قدرت، با اینکه هم نامش و طراحی‌اش را از خودروهای نظامی الهام گرفته شده بود اما سلاح گرمی به همراه نداشت و تنها ظاهر آن به خودروهای نظامی شبیه بود.

اکنون رضوانی موتورز از نسخه نظامی تانک رونمایی کرده تا به انتظارات بیشتر مشتریان پاسخ دهد. بدنه و شیشه‌های ضد گلوله، کف ضد بمب‌های جاده‌ای، دوربین‌های دید در شب و دوربین حرارتی، دکمه ایجاد پرده دود برای استتار حرکت، موتور ۷۰۷ اسب بخاری، پوشش بدنه شنی رنگ مات، تایرهای ضد پنچری ران فلت، پوشش محافظ باک بنزین و رادیاتور، چراغ‌های لرزاننده و خیره‌کننذه جلو و عقب برای جلوگیری از تعقیب و درهای الکتریکی از امتیازات نسخه نظامی تانک نسبت به نمونه قبلی هستند. همچنین برای حفظ جان مسافران جعبه کمک‌های اولیه، کیت ضد سرمازدگی و ماسک گاز نیز در داخل خودرو تعبیه شده است. در ادامه تصاویری از این خودرو را می‌بینید.

www.dustaan.com خودروی متفاوت یک ایرانی با امکانات عجیب نظامی! +تصاویرwww.dustaan.com خودروی متفاوت یک ایرانی با امکانات عجیب نظامی! +تصاویرwww.dustaan.com خودروی متفاوت یک ایرانی با امکانات عجیب نظامی! +تصاویر

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها