بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کلوپ:
طعنه‌های یورگن کلوپ به مدافع رئال مادرید تمامی ندارد و این بار هم بار دیگر مربی آلمانی به سرخیو راموس تاخت.
تدبیر24»بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا و مصدومیت محمد صلاح از طرف سرخیو راموس، انتقادات زیادی به سبک بازی مدافع رئال مادرید بیان‌ شد. در این بین یورگن کلوپ بیش از همه راموس را مورد انتقاد قرار داد، در حالی که ماه‌ها از آن دیدار می‌گذرد، باز هم سرمربی لیورپول درباره این مساله به صحبت پرداخت و گفت‌: من مربی هستم که به هیچ وجه نمی‌خواهم هر طور که شده تیمم برنده میدان باشد. البته که دوست داشتم قهرمان اروپا شوم. هیچ کس از قهرمانی و پیروزی بدش نمی‌آید  ولی ترجیح می‌دهم که بازنده مسابقه باشم تا این که مثل راموس برنده و پیروز شوم. این نباید پیامی باشد که ما به کودکان می‌دهیم. نباید همه چیز به برنده شدن خلاصه شود. من حرفی بابت قهرمانی رئال مادرید ندارم و آن‌ها را شایسته قهرمانی می‌دانم اما آن اتفاقاتی که راموس در بازی رقم زد را نمی‌توانم تحمل‌ کنم.

در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس با محمد صلاح درگیر شد و منجر به مصدومیت این بازیکن مصری شد. به طوری  که صلاح بعد از ۳۰ ‌دقیقه زمین مسابقه را ترک کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کلوپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها