بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
ضبط مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از ۱۷ مرداد برای پخش در شبکه سه آغاز شد

تدبیر24»مسابقه «برنده باش» که قرار است محمدرضا گلزار بازیگر سینما اجرای آن را بر عهده داشته باشد در شبکه سه تولید می شود. چندی پیش ساخت دکورهای این مسابقه به پایان رسید و از چهارشنبه ۱۷ مرداد بعد از چند روز تصویربرداری آزمایشی، ضبط مسابقه به صورت رسمی آغاز شد.

محمدرضا گلزار,مجری گری گلزار,گلزار مجری,مسابقه برنده باش,برنده باش گلزار
محمدرضا گلزار


تهیه‌کنندگی «برنده باش» بر عهده حمید رحیمی‌نادی و هاشم رضایت است، دو تهیه‌کننده‌ای که در فصل اول «دورهمی» نقش داشتند.

محمدرضا گلزار,مجری گری گلزار,گلزار مجری,مسابقه برنده باش,برنده باش گلزار
محمدرضا در پشت صحنه برنده باش

در هر قسمت از «برنده باش» چهار نفر که از قبل پرسش‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست. شرکت کنندگان با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شوند.

عوامل اصلی «برنده باش»

  • تهیه‌کنندگان: حمید رحیمی‌نادی، هاشم رضایت
    طراح و اجرای دکور: مهدی هاشمی
    مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد
براساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده باش» به صورت دو روز در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها