بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۳۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
رئیس فراکسیون فرهنگیان گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، دولت تا به امروز اعتباری برای پرداخت اقساط اردوگاه شهید با هنر اختصاص نداده وخزانه داری کل کشور پولی را پرداخت نکرده است.

تدبیر24»فروش اردوگاه شهید باهنر خبری بود که حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از آن سخن گفت.ماجرا مربوط به سال 95 است، طبق گفته‌های او در این سال، آموزش‌وپرورش به فروش اردوگاه شهید باهنر به یک سوم قیمت در قالب اجاره به شرط تملیک  اقدام کرده است.

آموزش‌وپرورش در این سال برای تامین اعتبار مورد نیاز پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، 4 هزار میلیارد تومان وام دریافت کرد و برای دریافت آن اردوگاه باهنر را در رهن می‌گذارد این اردوگاه در قالب اجاره به شرط تملیک به شرکتی به نام واسط شهریور سوم واگذار میشود.

در همین رابطه حمیدرضا حاجی بابایی درباره وضعیت اردوگاه شهید باهنر اظهار کرد: با توجه به عدم تخصیص اعتبار تا به امروز، در سررسید قسط در تاریخ های سوم خرداد 96، سوم آذر 96  و سوم خرداد 97  به میزان دو هزار و 100 میلیارد تومان از بدهی‌های آموزش وپرورش به شرکت واسط مالی سوم شهریور پرداخت نشده است.

وی افزود: اعلام شده بود، که اردوگاه شهید باهنر با اجاره به شرط تملیک بصورت قسطی به شرکت غیردولتی واسط سوم شهریور فروخته شده است وآموزش وپرورش این اردوگاه ملی را به شرط تملیک به ازای 8 قسط که در بازه زمانی شش ماهه هرقسط به میزان 700 میلیارد تومان خریداری کرده است،که جمع آن 5 هزار و 600 میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

حاجی بابایی گفت:اگر این موضوع صحت داشته باشد باید در این خصوص دولت اعتبار مورد نیاز را در لایحه بودجه سالانه پیش بینی کند، اما تا بحال نه در لایحه بودجه ردیفی در این خصوص دیده شده و نه خزانه‌داری کل پرداختی داشته است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته با وجود تلاش گسترده برای پیگیری موضوع به سندی برخورد نکردیم،اما اگر در وزارت آموزش وپرورش سندی مبنی بر پرداخت وجود دارد ارائه دهند.

وی تاکید کرد: اما اگر سندی وجود نداشته باشد و پاسخگوی سخنان غیر واقعی به مردم چه کسانی خواهند بود؟ اولین بار آقای فانی وزیر وقت آموزش وپرورش نامه‌ای را مبنی بر درخواست واگذاری 5 اردوگاه در کشور عبارت از شهید باهنر تهران، اردوگاه نیشابور، میرزا کوچک خان رامسر،شهید بهشتی اصفهان،شهید رجایی گلستان نوشت که در نهایت اردوگاه شهید باهنر واگذار شد.

حاجی بابایی بیان کرد: پیگیر اصلی واگذاری آقای مجاوری مشاور معاونت پشتیبانی وقت آقای بطحایی بود، از این نظر بی دلیل نیست مسئول اصلی بی محابا درشت گویی می‌کند. قطعا کمیسیون اصل نود رسیدگی لازم را انجام خواهد داشت.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
حاج بابا حق التدریس شاغلین رو بدین
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها