بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
بسیاری از معلمانی كه به دبستان معرفی می‌شوند خودشان اذعان دارند كه نمی‌توانند در دوره ابتدایی تدریس كنند. حال در این بین معلم، آموزش و پرورش و یا دانش‌آموز آسیب خواهند دید؟ به طور قطع و یقین نخستین نفراتی كه آسیب این جا به جایی را خواهند دید، دانش‌آموزان هستند

تدبیر24»ساماندهی نیروی انسانی چند سالی است که بدنه آموزش و پرورش را تحت تأثیر قرار داده است و به عنوان پاشنه آشیل این وزارتخانه از آن یاد می‌شود.

نیروی انسانی اصلی‌ترین مهره‌های آموزش و پرورش هستند که این سازمان عظیم و طویل را در هر شرایطی می‌تواند دچار تغییرات و دگرگونی ‌هایی کند.

سوالاتی پیرامون انتقال معلمان از دبیرستان به دبستان

-آیا نیروهایی که به دبستان منتقل می‌شوند امکان و شرایط تدریس در دوره ابتدایی را دارند؟

-آیا نیروهایی منتقل شده توان کافی برای تدریس در دبستان را دارا هستند؟

-آیا از لحاظ روحی و روانی معلمانی که تاکنون در دبیرستان مشغول تحصیل بودند می‌توانند به دانش‌آموزان ابتدایی آموزش دهند؟

بسیاری از معلمانی که به دبستان معرفی می‌شوند خودشان اذعان دارند که نمی‌توانند در دوره ابتدایی تدریس کنند. حال در این بین معلم، آموزش و پرورش و یا دانش‌آموز آسیب خواهند دید؟ به طور قطع و یقین نخستین نفراتی که آسیب این جا به جایی را خواهند دید، دانش‌آموزان هستند

یکی از عوامل نارضایتی فرهنگیان زحمتکش ابتدایی در شهرستان چرام در سال‌های اخیر و بویژه در سال تحصیلی پیش رو ورود همکاران فرهنگی شاغل در مقطع متوسطه اول و دوم به سازماندهی مقطع ابتدایی می باشد.

این فرهنگیان با مضا شکوائیه ای خطاب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام که عینا انتشار می یابد چنین نگاشتند.

مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان چرام

احتراما به استحضار می رساند که ما همکاران فرهنگی شاغل در مقطع ابتدایی نسبت به ورود همکاران فرهنگی شاغل در مقاطع متوسطه اول و دوم در سازماندهی و پست بندی مقطع ابتدایی این شهرستان اعتراض داریم.

در صورت نیاز و به کارگیری این نیروها تقاضا داریم که این همکاران بعداز سازماندهی همکاران مقطع ابتدایی، پست بندی و سازماندهی شوند تا هیچگونه حقی از همکاران ابتدایی ضایع نشود و عدالت آموزشی و پرورشی برقرار گردد و خواهشمند است همکاری مساعدت و اقدامات قانونی لازم را در این زمینه مبذول فرمائید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها