بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش باران در سواحل دریای خزر طی امروز و روزهای آینده خبر داد
تدبیر24»مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش باران در سواحل دریای خزر طی امروز و روزهای آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: از امروز تا اواخر روز دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر فردا و طی روز سه‌شنبه (۲۳ مرداد ماه) با تقویت جریان های شمالی بر روی دریای خزر ، سواحل دریای خزر مه آلود همراه با بارش پراکنده خواهد بود و در روز سه‌شنبه در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و برخی از نقاط شمال غرب، بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در شمال سیستان‌ و بلوچستان به ویژه‌ منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک همچنان تداوم خواهد یافت. این وضعیت از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا صبح روز چهارشنبه با شدت بیشتر و طوفان گرد و خاک خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد:  امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) در بخش‌های شرق و جنوب شرق کشور و در شرق خراسان جنوبی نوار شرقی کرمان و جنوب سیستان‌ و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک در این منطقه شود.

وی اظهار کرد: از اواخر روز آینده شکل‌گیری توده گردو خاک در شمال عراق و انتقال آن در روز سه‌شنبه به بخش‌های شمال غرب و غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۲ مرداد) صاف، در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۳ مرداد) صاف و با بیشترین و کمترین دمای  ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها