بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آب منطقه‌ای در مورد عمل نکردن به تعهد خود پاسخگو باشد.

تدبیر24»حبیب‌الله خجسته‌پوردر جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد تقی (ع) اظهار کرد: مدرسه روستای گوشه به زیر آب سد مروک رفت که قرار بود شرکت آب منطقه‌ای اقدام به ساخت مدرسه‌ای دیگر در این روستا کند، اما تا به حال کار خاصی انجام نداده است.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز نیز مدیرعامل این شرکت حضور نیافته و این نشان دهنده این است که حرفی برای گفتن نداشته و قطعاً امروز وی احضار شده و باید پاسخگو باشد.

خجسته‌پور بیان کرد: مدیری که توانایی عمل به قول خود را ندارد نباید ابتدا حرفی بزند وگرنه باید پاسخگو باشد. قطعاً برخورد لازم با وی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان درخصوص تغییر کاربری بخشی از فضا‌های آموزشی گفت: این موارد باید مورد بررسی قرار گیرند که در مورد تغییر کاربری فضا‌های بیرانشهر برای اینکه بخشی از ساختمان‌ها است از قانون مستفاد نمی‌شود.

وی در رابطه با تأسیس مدرسه شبانه‌روزی برای بروجرد و بیرانشهر بیان کرد: قبل از هر اقدامی باید مدارس شبانه‌روزی موجود را بررسی کنیم چراکه به نظر می‌رسد استقبال اولیا از این مدارس کمتر شده و با حداقل دانش‌آموز فعالیت می‌کنند.

خجسته‌پور با بیان اینکه باید به دنبال بهره‌وری باشیم، افزود: رویکرد ما باید تعطیلی مدارس با زیر نورم دانش‌آموز و جایگزینی آن با مدارس شبانه‌روزی باشد نه اینکه هر دو را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان کانون فرهنگ و ادب خرم‌آباد را فضایی نوستالژی عنوان کرد و ادامه داد: باید بتوانیم این اثر تاریخی را حفظ، احیا و مورد استفاده قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در این راستا طرح توسعه آن را تحت عنوان کانون فرهنگی، تربیتی و ادب باید پیگیری کنیم.

خجسته‌پور با اشاره به الحاقات این ساختمان بیان کرد: قرار است سالن اوراق تصحیح دبیرستان حضرت مریم، مدرسه شهید رجایی و سالن ورزشی حضرت معصومیه به این کانون ملحق شوند که امروز کلیت کار را با قید اینکه در ناحیه یک خرم‌آباد هنرستان و سالن ورزشی دخترانه دیگری ایجاد شود تصویب می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به نتایج کنکور سراسری نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه نگرانی‌هایی در این رابطه به وجود آمده که در دستورکار و بررسی استان است تا بتوانیم از جایگاه فعلی ارتقاء پیدا کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، آب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها