بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
السد قطر با نمایش فوق‌العاده ستاره الجزایری خود و هفت گلی که او به ثمر رساند موفق به شکست العربی شد.
تدبیر24»در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ ستارگان قطر تیم السد، حریف آسیایی استقلال که در نخستین مسابقه فصل به پیروزی رسیده بود، از ساعت ۲۱:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل العربی سه امتیازی قرار گرفت.

السد قطر که فصل را با برتری ۶ گله مقابل الخریطیات و عملکردی درخشان آغاز کرده بود، امشب هم عملکردی استثنایی داشت و توانست با نتیجه ۱۰ بر یک برابر العربی به برتری برسد تا با ۶ امتیاز و به ثمر رساندن ۱۶ گل تنها در دو مسابقه صدرنشین جدول لیگ ستارگان قطر شود.

عبدالله حسن، هافبک العربی در دقیقه ۱۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه ۲۵ هم اکرم عفیف دومین گل السد را به ثمر رساند ولی عبدالله حسن، اشتباه خود را در دقیقه ۳۴ جبران کرد و موفق به گلزنی مقابل السد شد.

بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد که در هفته اول لیگ ستارگان موفق به زدن سه گل مقابل الخریطیات شده بود، استارت گلزنی خود را در دقیقه ۴۳ مقابل العربی زد ولی عملکرد عالی او در نیمه دوم موجب شد تا سطح فنی و آمادگی بالای خود را بیش از پیش نشان دهد.

بونجاح که فصل گذشته تنها به دلیل مصدومیت نتوانست آقای گل لیگ ستارگان قطر شود و بعد از یوسف العربی در رده دوم برترین گلزنان ایستاد، در نیمه دوم عالی کار کرد و در دقایق ۴۷، ۵۰، ۶۲، ۶۴، ۷۲ و ۸۹ توانست ۶ گل به ثمر رساند تا با احتساب گل اکرم عفیف در دقیقه ۸۵ ، السد به پیروزی عجیب ۱۰ بر یک برابر العربی دست پیدا کند.

بغداد بونجاح با ۷ گلی که در بازی امشب برابر العربی به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود در دو مسابقه را به ۱۰ گل رساند تا آمار فوق‌العاده‌ای از خود ثبت کند؛ ضمن اینکه اکرم عفیف، دیگر بازیکن السد قطر هم در هر دو مسابقه ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان توانسته دو گل بزند و با ۴ گل در رده دوم برترین گلزنان قرار بگیرد.

السد قطر با بازی عالی طی دو مسابقه لیگ ستارگان آمادگی بالای خود را برای بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال که دیدار رفت آن در روز پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، نشان داده از آمادگی بالایی برخوردار است.

برچسب ها: تدبیر24 ، خط و نشان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها