بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
اگر تا به حال به سفر خارجی نرفته‌اید، اولین مقاصدی که انتخاب می‌کنید کجاها هستند؟ احتمالا در اولین سفر، دو جا بیش از هر جای دیگری به شما پیشنهاد شود. اول استانبول و دوم تایلند.

تدبیر24»تور استانبول نه تنها به این بابت که شهری نزدیک ایران است و سفر به آن راحت باشد از اهمیت بالایی برخوردار است، بلکه به عنوان شهری بی‌نهایت زیبا، با طیف گسترده‌ای از دیدنی‌هایی که شما را جادو خواهند کرد، می‌تواند در همین نزدیکی، به یکی از بهترین سفرهای خارجی شما بدل شود. استانبول هیچ چیزی کم ندارد، از بناهای تاریخی بسیار زیبا بگیرید، تا مراکز تفریحی، پارک‌ها و حتی موزه‌های بسیار عالی.

اما یکی از نکاتی که قبل از سفر باید آن‌را در نظر بگیرید، انتخاب یک تور خوب است، تا در نهایت بتوانید سفری ایده‌آل را تجربه کنید. آژانس مسافرتی آویسا با امکانات بسیار عالی و انتخاب‌هایی که پیش پای شما می‌گذارد، می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. استفاده از پروازهای خوب با ترانسفر فرودگاهی و تنوع عالی، در انتخاب میان هتل‌ها و امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد، امکان یک سفر راحت، با توجه به هر میزان بودجه‌ای که در نظر دارید را فراهم می‌کند.

استانبول مکانی عالی برای گشت زدن میان تاریخ دو فرهنگ غرب و شرق، در یک خط میانه است. این شهر، عملا به واسطه تنگه بسفر، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده و تفاوت میان آن‌ها، از زمین تا آسمان است. اما چیزی که در هر دو مشترک است، زیبایی و معماری فوق‌العاده شهری است که باعث می‌شود، پیاده‌روی در کوچه پس کوچه‌های استانبول هم، یک فعالیت جذاب توریستی به حساب بیاید. اما باید در این سفر، به سراغ بناهای معروفی همچون ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ زیرزمینی، مسجد سلطان احمد و بسیاری مکان‌های این چنینی را ببینید، تا سفرتان به این شهر کامل شود.

بدون شک خرید از استانبول، برای بسیاری از مهم‌ترین دلایل سفر به این شهر و یا به طور کلی ترکیه به حساب می‌آید. برای خرید هم، امکان رفتن به بازارهای متنوع و زیاد ترکیه را خواهید داشت و هم سر زدن به مراکز خرید بزرگ و لوکسش. بازار بزرگ، بازار فاتح یا بازار بشیکتاش در میان بازارهای مهم شهر، انتخاب‌های بسیار خوبی به شمار می‌آیند، اما حتما باید سری به مراکز خرید اصلی استانبول بزنید. جاهایی مدرن و زیبا که خرید را در کنار امکانات تفریحی برایتان تدارک دیده‌اند.

تور تایلند، سرزمین جزایر بکر

تور تایلند یعنی سفر به یک سرزمین رویایی. جایی که میلیون‌ها گردشگر، هر ساله برای دیدن زیبایی‌های‌ش، هر کدام به بخشی از این کشور سفر می‌کنند. برخی برای دیدن پایتخت می‌آیند، در میان شلوغی و هیاهوی آن به گردش و تفریح مشغول می‌شوند و بعضی برای دیدن جلوه‌های جذاب طبیعت، هر کدام به سمت جزیره‌ای حرکت کرده تا در آب‌های کریستالی دریای‌ش، خود را غرق در لذت کنند.

از یک سفر تفریحی چه می‌خواهید؟ بودن در شهری شلوغ با بازه‌ی گسترده‌ای از تفریحات مختلف؟ بودن در کنار دریا و استفاده از امکانات عالی برای تفریحات آبی؟ یا رفتن به دل طبیعت و پیاده‌روی در میان جنگل‌ها و غارها؟ جدا از سفرهای جدا به شهرهای مختلف تایلند، همیشه تورهای ترکیبی، می‌تواند راهی ایده‌آل برای تجربه همه‌ی مواردی که گفته شد، به صورت جمعی بود. سفرهایی همچون تور ترکیبی بانکوک+پوکت، کرابی+ پاتایا یا سفرهای اینچنینی که خوشبختانه آژانس مسافرتی آویسا این تورها را با امکاناتی عالی و تنوع در انتخاب هتل‌ها برای مسافرین ایرانی تدارک دیده است.

از میان جزایر معروف تایلند، کرابی، پوکت و پاتایا شهرت بسیار زیادی دارند. این شهرت بی‌جهت به دست نیامده و چیزی که طبیعت فوق‌العاده این نواحی به گردشگران هدیه می‌کنند، همچون تکه‌ای از بهشت، در میان آب‌های درخشانی است که هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند. مناطقی با بازه‌‌ی گسترده دیدنی‌های طبیعی و پارک‌های ملی که روزها و روزها می‌توانید، هر ساعت به جایی جدید رفته و باز چیز تازه‌ای برای دیدن داشته باشید. نه فقط فعالیت‌های آبی بلکه جنگل‌ها، آبشارها، برکه‌ها و غارهای زیادی در این مناطق وجود دارند که منتظرند کسی به دیدن‌شان بیاید و از زیبایی‌های منحصر به فردشان لذت ببرد. تنوع و تفاوت میان جزایر تایلند، ویژگی یکتایی است که در کم‌تر نقطه‌ای بر روی زمین شاهد آن خواهید بود.

اما بانکوک چطور؟ بانکوک شهری شلوغ و جذاب است که در هر گوشه‌ای از آن مکانی برای تفریح و خوشگذرانی و البته خرید ساخته شده است. از انواع پارک‌های آبی و بازی بگیرید، تا مدل‌های مختلفی از بازی‌های گروهی، همچون لیزرتگ، پینت بال و کارهای اینچنینی. اما برای دوست داران خرید، تنوع حتی بیشتر از این پارک‌هاست. انواع و اقسام بازارهای روزانه و شبانه و حتی شناور در کنار چندین و چند مرکز خرید مدرن و بزرگ که در دل خود، مکان‌های تفریحی بسیاری دارند که خرید شما را مفرح و لذت‌بخش خواهند ساخت. تمامی این صحبت‌ها، باعث می‌شود تور تایلند، انتخابی متنوع و جذاب باشد که هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، دور و نزدیک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها