بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است

تدبیر24»«مردی بدون سایه» که سومین فیلم از سه‌گانه آخر علیرضا رئیسیان است مانند دو فیلم قبلی وی (چهل سالگی و دوران عاشقی) به روابط عاطفی و عاشقانه می‌پردازد و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن حضور دارند.

‎«مردی بدون سایه» که به عنوان یک همکاری مشترک با حضور بازیگران اسپانیایی از ماه گذشته در این کشور مقابل دوربین رفت، در مطبوعات اسپانیا خبرساز شد و خبر تولید این فیلم در تعدادی از روزنامه‌های اسپانیولی‌زبان انعکاس یافت.

leila-hatami.jpg


‎این فیلم به بحران عاطفی و زناشویی انسان معاصر  می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

leila-hatami2.jpg


‎عوامل اصلی این اثر سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراحی صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، طراحی چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: محمد یمینی، عکس: امیرحسین شجاعی.


برچسب ها: تدبیر24 ، لیلا حاتمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها