بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
بسیاری در شبکه‌های مجازی با تیترهایی، چون “ژن خوب” به حضور این لیموزین در خیابان‌های تهران واکنش نشان دادند، اما پیگیری خبرنگار عصرایران از صاحب این لیموزین نشان داد که او نه تنها یک “ژن خوب” نیست بلکه یک شهروند ایرانی – آلمانی عادی است که به گفته خودش: موفقیت امروزش را مرهون تلاش شخص خودش بوده و به خاطر تلاش‌ها و زحمات زیاد خود پس از ۲۱ سال مهاجرت به آلمان هم‌اینک در کنار مربیگری بدنسازی در آلمان صاحب مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای ایتالیایی در این کشور است.

تدبیر24»آقای ” مالک شرفخانی” ۴۳ ساله صاحب این لیموزین که با مجوز موقت ۲ ماهه وارد کشور شده در گفتگو با خبرنگار عصرایران با رد شایعه اینکه ” ژن خوب” است گفت: من کار خودم را پس از مهاجرت به آلمان با شستشوی توالت‌های عمومی شروع کردم و هیچ خجالتی هم ندارم تا به این مساله اعتراف کنم. ”

او افزود: این لیموزین را برای ۲ ماه به ایران آورده‌ام هر چند که مجوز ۶ ماهه هم گرفته‌ام، اما از آن استفاده نخواهم کرد.

صاحب این لیموزین در تشریح مشخصات این لیموزین گفت: این لیموزین مدل ۲۰۰۹ تولید کمپانی "لینکلن تاون کار” (lincoln town car) وابسته به کمپانی خودروسازی "فورد” در ایالت کالیفرنیا آمریکاست و من آن را از طریق شرکت ” استریج لیموزین” در کالیفرنیا به قیمت ۵۰ هزار یورو خریداری کردم و البته ۱۵ هزار یورو هم بابت بیمه و هزینه حمل آن به آلمان پرداخت کردم.

او می‌گوید موتور این لیموزین ۴۶۰۰ سی سی و بدنه آن ضد گلوله است.

شرفخانی با اشاره به اینکه در طی این مدت این لیموزین را به مراسم‌های عروسی به قیمت شبی ۱۰ میلیون تومان اجاره می‌دهد، افزود: اجاره دادن چنین خودرویی حتی با این قیمت ریسک بالایی دارد، چون در صورت هرگونه حادثه احتمالی تهیه قطعات یدکی برای آن هزینه‌زا بوده و در ایران ممکن نیست و باید برای خرید یا سفارش قطعات از آلمان اقدام کرد.

www.dustaan.com لیموزینی که برای یک ژن خوب نیست +تصاویرwww.dustaan.com لیموزینی که برای یک ژن خوب نیست +تصاویر

برچسب ها: تدبیر24 ، لیموزین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها