بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
محمد عبادی یکی از دوبلورهای پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران ساعاتی پیش درگذشت
تدبیر24»«محمد عبادی» دوبلور پیشکسوت ساعاتی پیش پس از تحمل یک دوره بیماری و بر اثر ایست قلبی، در سن ٧١ سالگی در بیمارستان فیروزگر تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محمد عبادی متولد سال ۱۳۲۶ در شهر تهران است و از ۲۵ سالگی وارد عرصه دوبله شده بود و نقش‌های مختلفی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی از جمله «ناوارو» در نقش اوکلند، «جنگجویان کوهستان» در نقش شی چن، «از سرزمین شمالی» در نقش تام، «کاراگاه و رکس» در نقش‌های مختلف، «شرلوک هلمز» در نقش‌های مختلف، «لوک خوش شانس» در نقش بوشوگ و... را گفته بود.

زمان و مکان مراسم تشییع پیکر این هنرمند پیشکسوت متعاقبا اعلام خواهد شد. گروه فرهنگ و هنر سیمرغ درگذشت این هنرمند را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می گوید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها