بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کودک هشت ساله کوهنورد به قله ۵هزار و ۶۷۱متری دماوند صعود کرد.

تدبیر24»رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان  با اشاره به اینکه این کوهنورد خرد سال از شش سالگی به این رشته علاقه مند شده گفت: محمد صدرا کوچه مشکلی فعالیت خود را در رشته تکواندو آغاز کرد اما با توجه به جذابیت های کوهنوردی به این رشته مفرح علاقه مند شد.

مهدی نصر اصفهانی با بیان اینکه محمد صدرا رشته کوهنوردی را از کوه صفه اصفهان آغاز کرده افزود: وی در مدت دو سال به بیش از ده قله سه و چهار هزار متری کشور صعود کرده است.
محمد صالح کوچه مشکی پدر این کوهنورد خردسال هم گفت: فرزندش پس از ۲روز راه پیمایی و کوهنوردی در رشته کوه البرز همراه با تجهیزات توانست به قله دماوند صعود کند.
کوچکترین فاتح دماوند هم با بیان اینکه کوه با عظمت و بزرگ است گفت: دوست دارم به عنوان کوچکترین کوهنورد بلندترین قله های ۸ هزار متری جهان را فتح و به باشگاه ۸تایی ها راه پیدا کنم.
قله دماوند با ۵۶۷۱ متر به عنوان بلندترین قله کشور در رشته کوه های البرز میانی و در جنوب شهرستان آمل واقع است.

برچسب ها: تدبیر24 ، کودک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها