بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
طبق آخرین نظرسنجی که در روسیه انجام شده، بیش از ۶۳ درصد از شهروندان این کشور از عملکرد رئیس جمهوری و ۳۱ درصد آنها نیز از عملکرد نخست وزیر روسیه ابراز رضایت کرده‌اند.
تدبیر24»بر اساس اطلاعاتی که روز جمعه از سوی مرکز سنجش افکار عمومی سراسری روسیه منتشر شد، دو سوم مردم روسیه از عملکرد "ولادیمیر پوتین" در مقام ریاست جمهوری این کشور رضایت دارند.

بر اساس نتیجه این نظرسنجی که در نیمه اول ماه آگوست در مناطق مختلف روسیه انجام گرفت، بیش از ۶۳ درصد از شهروندان این کشور از عملکرد رئیس جمهوری این کشور ابراز رضایت کرده‌اند. میزان محبوبیت پوتین در ماه جولای، بیش از ۶۲ درصد بود.

عملکرد "دمیتری مدویدیف" نخست وزیر روسیه نیز مورد تایید بیش از ۳۱ درصد از مردم این کشور قرار دارد. این شاخص در ماه گذشته ۲۹ درصد بود.

۳۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی هم از عملکرد کابینه وزرای روسیه ابراز رضایت نمودند.

بر اساس این اطلاعات، حدود ۳۷ درصد از شهروندان روسیهمچنان به ولادیمیر پوتین اعتماد دارند. رتبه بعدی در رده بندی اعتماد مردم روسیه نصیب "سرگئی شایگو" وزیر دفاع (۱۴ درصد) و سپس "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه ۱۱ درصد شده است. مدویدیف در این رده بندی رتبه پنجم را در میان سیاستمداران روسی بعد از "ولادیمیر ژیرینوفسکی" رهبر حزب لیبرال دموکراتیک روسیه دارد.

ضمن اینکه حزب «روسیه واحد» (حزب حاکم) نیز با کسب بیش از ۳۵ درصد رای، همچنان محبوب‌ترین حزب سیاسی در نظر مردم روسیه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها