بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
بهترین خاطره‌سازی‌ها برای کودکان در سفر صورت می‌گیرد. بهترین هدیه تابستانه به فرزندان‌تان و حتی بهترین هدیه به عزیزان زندگی‌ است، در روز‌های سفر فرصت بیشتری برای با هم بودن و خوش گذرانی است دو مقصد عالی برای سفر‌های گروهی را پیشنهاد می‌کنیم.

تدبیر24»بهترین خاطره‌سازی‌ها برای کودکان در سفر صورت می‌گیرد. بهترین هدیه تابستانه به فرزندان‌تان و حتی بهترین هدیه به عزیزان زندگی‌ است، در روز‌های سفر فرصت بیشتری برای با هم بودن و خوش گذرانی است دو مقصد عالی برای سفر‌های گروهی را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین شهر‌های دنیا برای مسافرت‌ های اکیپی!

کشتی سواری در تنگه بوسفور با تور استانبول

تور استانبول یک پکیج کامل از انواع خوش گذرانی‌ها را برای شما دارد. شام آخر هفته را در یکی از کشتی‌های بسفور میل کنید. با یکی از کشتی‌های کنار بوسفور به جزیره‌های زیبای پرنس و بیوک‌ آدا بروید و در ساحل ماسه‌ای این جزیره‌ها قدم بزنید به رستوران‌های خیابان استقلال بروید و دنر کباب و اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید.

استانبول یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری است که همه ساله پذیرای گردشگران مختلفی از تمام دنیا است به همین دلیل امکانات مناسب و مفرحی برای طیف گسترده‌ای از گردشگران فراهم کرده است. برای دیدن ایاصوفیه و مسجد آبی بروید با وارد شدن به این مساجد‌ قدیمی حسی روحانی و زیبا درخود احساس می‌کنید.

پارک ویا‌لند همان جایی است که به بچه‌ها خوش می‌گذرد و هر روز صبح از میدان تقسیم اتوبوس‌های این شهربازی منتظر گردشگران هستند و شما را به سرزمین بازی و هیجان می‌برند.

تور استانبول در آژانس آویسا با پرواز‌های چارتر قشم ایر برنامه ریزی می شوند و این باعث شده نرخ بسیار به‌صرفه‌ای در اختیار گردشگران قرار گیرد. عزیزانتان را با خود همراه و برای داشتن روز‌هایی شاد به استانبول سفر کنید.

با هر بودجه‌ای می‌توانید در این شهر هتل خوب رزرو کنید تنها تفاوت در امکانات مختلفی است که هتل‌ها ارائه می‌دهند. استانبول ‌هتل های سه ستاره زیبایی دارد که بسیار با کیفیت و زیبا هستند می‌توانید در محله گالاتا و یا سلطان احمد هتل دنج و زیبایی انتخاب کنید.

عصر ها در کنار بسفور و در مغازه‌های کوچک کوچه پس کوچه‌های گالاتا قدم بزنید و سوغاتی سنتی بخرید، خریدن مگنت‌های جذاب با عکس‌های استانبول را فراموش نکنید و با خود به یادگار بیاورید.

چمدان ببنید و با هر میزان مشغله کاری وزندگی به خود استراحت چند روزه بدهید و برای تجربه روز‌هایی زیبا به استانبول سفر کنید. 

بهترین شهر‌های دنیا برای مسافرت‌ های اکیپی!

هیجان در دنیای اسرار آمیز شرق دور با تور تایلند

پرهیاهو ترین شهر تایلند بانکوک است. این شهر مرکز اصلی خرید و خوش گذرانی در سفر تایلند محسوب می‌شود، اگر بر روی خرید در این سفر حساب‌ کرده‌اید حتما تور اقامت در بانکوک را در برنامه خود بگنجانید.

علاوه بر مراکز خوب خرید این شهر باغ‌وحش‌های جذاب و پارک آبی هیجان انگیز برای بچه‌ها دارد.

برای خرید از برند‌های مختلف به mbk سری بزنید. اینجا با بیش از ۲ هزار مغازه و رستوران همه جور کالایی در آن یافت می‌شود. به خیابان خاسوان بروید که حدود دویست سال قدمت دارد اینجا جذاب‌ترین غذاهای خیابانی را می‌خورید و اگر خوب بچرخید وسایل خیلی ارزانی می‌یابید.

در بانکوک حتما به دیدن معبد‌های عجیب با آن معماری‌های باشکوه بروید. گرندپلاس و وات پراکائو در قسمت قدیمی شهر از بارز‌ترین معابد باشکوه بانکوک هستند که باعث می‌شوند دید جدیدی به فرهنگ مردم تای پیدا کنید.

در تایلند هتل‌ها بسیار ارزان و کیفیت هتل‌ها بسیار قابل قبول است در بانکوک می‌شود هتل سه ستاره به سادگی رزرو کرد اما توصیه می کنیم در تور‌های ترکیبی و یا در سفر به پاتایا و پوکت حتما هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید. هتل‌های لوکس ساحلی در پوکت یا پاتایا بهترین خدمات برای آرامش و گذراندن تعطیلاتی دلچسب را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

گذراندن روز‌های بلند تابستان در سواحل بکر و زیبای پوکت با ماسه‌های سفید برای شما و همسفرانتان بسیار لذت بخش و خاطره ساز می‌شود حتما به طور جدی به این سفر فکر کنید.

تور‌ها با پرواز‌های مستقیم ماهان اجرا می‌شوند برای انتخاب سفری با سلیقه شخصی خودتان تمامی تور‌های تک مقصدی و چند مقصدی را با اطلاعات دقیق هتل‌ها برروی وب سایت آژانس آویسا بررسی کنید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان بوده و تمامی تور ها دارای ترنسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند، می توانید از مشاوره کارشناسان سفر آژانس نیز بهره‌مند شوید.

یک هفته را خالی کنید و برای گرفتن ویزا  و خرید تور تایلند در همین روز‌ها اقدام کنید. و تعطیلاتی زیبا را بسازید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها