بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: اگر 110 هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می‌توان یارانه‌ها را دو برابر کرد.

تدبیر24»جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: گزارش هیئت تحقیق و تفحص در حال جمع بندی بود، اما برخی مسائل رخ داده که به این منظور نظارتی میدانی در حال انجام است، چرا که از سوی دولت به برخی شرکت‌ها پول پرداخت شده؛ اما ظاهرا زدوبندی در پرداخت‌ها صورت گرفته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، افزود: تعدادی نیرو ماموریت پیدا کرده اند که در شرکت ها حضور یابند تا مشخص شود آیا پول در محل معین هزینه شده است یا خیر.

یارانه 45 هزار تومانی دردی از خانوار درمان نمی‌کند

وی با بیان اینکه در ماده 8 قانون ستاد هدفمندی یارانه‌ها تأکید شده که دولت می‌تواند کمک بلاعوض به شرکت‌ها داشته باشد، ادامه داد: دولت به صورت بلاعوض به برخی شرکت ها کمک کرده و حتی به یک شرکت 10 میلیارد تومان کمک بلاعوض داشته، اما بحث اصلی این است که با توجه اینکه در یک استان به دو شرکت کمک کرده آیا این کمک ضوابط داشته و یا زد و بند بوده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یارانه 45 هزار تومانی در حال حاضر کاری برای خانوارها انجام نمی دهد، البته قیمت برخی محصولات همانند بنزین در سال هایی که مبلغ یارانه نقدی افزایش نیافته گران نشده است.

شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است

وی با بیان اینکه در تحقیق و تفحص مشخص می‌شود که درآمد دولت از محل هدفمندی چقدر است، افزود: شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است که اگر این پول ها پرداخت شود یقینا یارانه نقدی 45 هزار تومانی دو برابر می شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه ها، تصریح کرد: اگر 110 هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می‌توان یارانه‌ها را دو برابر کرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، یارانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها