بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
سر جوان با نقش پردازی و به بهانه نشان دادن کلکسیون کلاه و شکلات زن جوان را به خانه اش کشاند و او را به طرز تلخی هدف نیت شوم خود قرار داد.
تدبیر24»سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: روز ۱۱ مرداد ماه امسال پرونده‌ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری ۱۰۲ پاسداران به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا ۳۰ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

شاکی پرونده به نام مهسا پس از حضور در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود ۶ ماه پیش در شبکه اینستاگرام با شخصی به نام همایون آشنا شدم؛ در این مدت از ایشان در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می‌گرفتم تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره‌ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد؛ از همایون شماره کارت عابربانک خواستم تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کنم، اما از من خواهش کرد تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کنم و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری به من داد تا پول را برایش ببرم.

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه به در خانه همایون رسیدم وی به بهانه‌ی اینکه در خانه خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آن را به من دارد، مرا به داخل خانه اش دعوت کرد، اما زمانیکه وارد خانه شدم ناگهان وی از این فرصت سوء استفاده کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون ۳۵ ساله در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی، دستگیر و به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان این خبر گفت:: متهم در تحقیقات بعمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکیه اعتراف و پس از صدور قرار قانونی، جهت سیر مراحل قضایی روانه زندان  شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، زن جوان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها