بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
روح‌الله سلگی با اعلام این خبر بیان کرد: این قطار که در حال بازگشت از کرمانشاه به سمت تهران بود متأسفانه در تقاطع روستای عبدالملکی شهر فیروزان با یک دستگاه خودرو پژو آردی برخورد کرده است.

تدبیر24»وی گفت: این خودرو ۴ سرنشین داشته، اما از وضعیت عمومی آن‌ها تا این لحظه خبری نیست.

بخشدار خزل نهاوند ادامه داد: شاهدان عینی بیان دارند که پس از برخورد قطار با این خودرو، قطار خودرو پژو را حدود ۳۰ متر حول داده و متوقف‌شده است.

www.dustaan.com حادثه برخورد قطار با پژو آردی در شهر فیروزان +تصاویر

وی با اشاره به اینکه علت اصلی بروز حادثه به‌صورت فنی گزارش خواهد شد، گفت: شواهد موجود حاکی از آن است که متأسفانه هیچ‌گونه علائم هشداری در این تقاطع وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ۲ سرنشین خودرو پژو آردی در پی برخورد قطار با این خودرو به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل‌شده‌اند که وضعیت عمومی آن‌ها مطلوب است.

www.dustaan.com حادثه برخورد قطار با پژو آردی در شهر فیروزان +تصاویر

مهرداد سلگی تصریح کرد: طبق آخرین اخبار واصله از سوپروایزر وقت بیمارستان خوشبختانه خطری راننده و سرنشین کودک این حادثه را تهدید نمی‌کند، اما در حال حاضر در حال عکس‌برداری و انجام اقدامات بعدی در بیمارستان علیمرادیان بوده و در حال مداوا هستند.

برچسب ها: تدبیر24 ، آردی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها