بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
پرستو صالحی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود، پیوند سمانه پاکدل و هادی کاظمی، دو بازیگر شناخته شده تلویزیون و سینمای ایران را تبریک گفت.

تدبیر24»هادی کاظمی ۴۱ ساله (متولد ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۵) و سمانه پاکدل (متولد مهرماه سال ۱۳۶۶) ۳۱ ساله می باشند. زوج جدید سینمای ایران به تازگی در مسابقه "۱۳ شمالی” با همدیگر جلوی دوربین رفتند.

هادی کاظمی را بیشتر با فیلم های مهرن مدیری به خصوص شب های برره می شناسیم، همسرش سمانه پاکدل نیز با حضور در مجموعه موفق دلنوازان به شهرت رسیده است.

هادی کاظمی در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ ای که به اعتقاد خودش هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌ است.

وی چندی پیش در برنامه دورهمی در پاسخ به مهران مدیری که چرا تاکنون ازدواج نکرده است گفت : من هدف هایی در زندگی ام دارم و همچنین مسئولیت هایی در خانواده خود دارم که ابتدا باید به آن ها بپردازم و هم اکنون وظایف مهم تری دارم البته دوست دارم بچه هم داشته باشم !

سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد.

www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج www.dustaan.com عکس های عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی + بیوگرافی و نحوه ازدواج

سریال های هادی کاظمی

۱۳۹۵ علی البدل
۱۳۹۴ زعفرانی
۱۳۹۱ بیدار باش
۱۳۹۰ بهانه‌ای برای بودن

۱۳۸۹ تله‌فیلم «سفید امضاء»
۱۳۸۲–۱۳۸۸ در چشم باد
۱۳۸۸ تله‌فیلم «خواب فروش»
۱۳۸۸ تله‌فیلم «بی‌تابی»

۱۳۸۸ تله‌فیلم «گردان آبنبات چوبی»
۱۳۸۷ تله‌فیلم «بمانی هفتم»

۱۳۸۷ مرد دو هزار چهره
۱۳۸۵ باغ مظفر
۱۳۸۴ شب‌های برره
۱۳۸۳ شبکه سه و نیم

۱۳۸۳ صفردرجه
۱۳۸۲ مهمانان مادربزرگ
۱۳۸۱ پاورچین

سریال های نمایش خانگی

۱۳۹۵ آسپرین
۱۳۹۲ شوخی کردم
۱۳۹۲ شاهگوش
۱۳۹۱ ویلای من
۱۳۸۹ کار کاذب
۱۳۸۹ کلاهبردار
۱۳۸۹–۱۳۹۰ قهوه تلخ
۱۳۸۹ شب به‌یادماندنی
۱۳۸۶ گنج مظفر
۱۳۸۵ فضانوردان

فیلمهای سینمایی هادی کاظمی

فیلم کارگردان سال ساخت
۵۰ کیلو البالو مانی حقیقی ۱۳۹۴
ایران برگر مسعود جعفری جوزانی ۱۳۹۳

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها