بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
تولیت آستان امام خمینی:
تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) گفت: زنان هویت نسل آینده کشور را می سازند و هر آنچه فردا خواهیم دید در رفتار و کردار دختران امروز می بینیم.
تدبیر24»حجت الاسلام سید حسن خمینی در هشتمین اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز در اردوگاه شهید باهنر تهران افزود: جامعه ما بیش از هر چیز به مادرانش شبیه است چراکه لغزش و توسعه جامعه از دامن مادران شروع می شود.
وی با بیان اینکه نقش زن در خانواده پررنگ تر از گذشته شده است تصریح کرد: شاید در سال های گذشته تا این حد نقش محوری برای مادر خانواده مطرح نبود ولی امروز همه خانواده حول محور مادران می چرخد.
سید حسن خمینی خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این اردو گفت: در زندگی فراز و فرودهای زیادی خواهید داشت، اما با خدای خود دوست باشید، هرچند که انسان بعضی وقت ها از رفیق خود گلایه هم می کند اما این ارتباط زیبا و آرامش بخش است و به زندگی هویت می دهد.
وی بیان کرد: رمز توفیق امام خمینی (ره) این بود که ارتباط با خداوند را در هر فراز و فرودی حفظ کرد و خداوند هم محبت امام (ره) را در دل مردم قرار داد.
هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی در دو بخش جداگانه دختران و پسران با حضور یکهزار و 300 دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر نیاوران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها