بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
جهانگیری:
معاون اول رئیس جمهوری گفت: توسعه گردشگری از اولویت ها و برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.
تدبیر24»اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در حاشیه ورود به همدان برای شرکت در اجلاس بین المللی همدان 2018 افزود: امیدواریم برنامه های فعلی و اجلاس بین المللی همدان 2018 که در همدان برگزار می شود گام اساسی در جهت توسعه استان و توسعه گردشگری باشد.
گفتنی است رویداد بین المللی همدان 2018 با حضور معاون اول رئیس جمهوری، تعدادی از وزیران و سفیران کشورهای خارجی در همدان برگزار می شود.
همدان از پنجم شهریور به مدت 2 روز میزبانان مهمانان خارجی شامل وزرای خارجی چند کشور آسیایی، دبیر کل ACD (اتحادیه همکاری های آسیایی) و چندتن از مسئولان ملی است.
معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و دبیر کل ACD در اجلاس گردشگری آسیا با موضوع تطبیق معیارهای شهر خلاق با شهر همدان سخنرانی می کنند.
پس از کنفرانس، پنل‌های تخصصی و تورهای بازدید از مناطق گردشگری استان همدان شامل گنجنامه، غار علیصدر، پیاده راه بوعلی، آرامگاه استر‌ومردخای، راسته بازار همدان و شهر سفال لالجین برگزار می شود.
در روز دوم این گردهمایی نشست های دو جانبه و چند جانبه بین رئیس سازمان میراث فرهنگی و مسئولان خارجی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها