بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۹۵ نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات سراسری پلیس خبر داد.

تدبیر24»سردار حسین رحیمی در اجرای سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش که امروز در مقر پلیس امنیت برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین مرحله از برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و مرتکبان جرایم مرتبط با امنیت اخلاقی در تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات ۱۰۸ واحد صنفی که به پاتوق این افراد تبدیل شده و عمدتا باشگاه‌های بدنسازی و قهوه‌خانه‌ها بود مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: برخی از این افراد حتی سبب نارضایتی مالکان این واحد‌ها نیز شده بودند که در همین راستا اقدامات لازم صورت گرفته و به واحد‌های صنفی نیز تذکرات لازم داده شد.

رحیمی با بیان اینکه ۵۰ پارک و تفرجگاه که اراذل و اوباش در آن حضور داشتند مورد بررسی قرار گرفت و پاکسازی شد، گفت: همچنین ۲۰ نقطه که به صورت مکرر از سوی شهروندان به پلیس اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفته و این نقاط نیز پاکسازی شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در مجموع ۱۹۵ نفر از اراذل و اوباش که عمدتا از اراذل و اوباش سطح دو و سه بودند دستگیر شدند، اظهارکرد: متاسفانه ۴۰ نفر از این افراد زیر ۱۸ سال سن داشتند که از آنان تعهد اخذ شده و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

رحیمی از کشف تجهیزات دریافت از ماهواره و اقلام ضد فرهنگی نیز از این افراد خبر داد و گفت: از این افراد ۷۷۰۰ ریسیور و تجهیزات دریافت از ماهواره شش میلیون سی دی غیر مجاز و مستهجن، ۱۳ قبضه سلاح جنگی شکاری و ... کشف و ضبظ شد.

وی درباره جرایم این افراد نیز گفت: این افراد که حدود ۹۰ نفرشان سابقه دستگیری و شرارت پیش از این را نیز داشته‌اند به اتهام جرایمی، چون زورگیری، غصب عناوین، تخریب اموال عمومی، درگیری مسلحانه، کری خوانی و صلب آسایش در فضای حقیقی و مجازی و ... دستگیر شده اند.

رحیمی با تاکید بر اینکه اجازه فعالیت و ایجاد ناامنی را به اراذل و اوباش نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: برخی از این افراد نیز به تازگی از زندان آزاد شده بودند که مجددا اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته و دستگیر شدند.

رحیمی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه این افراد عمدتا در چه نقاطی از تهران دستگیر شدند نیز گفت: اگر منظور نظارت بر حاشیه شهرهاست که پلیس نظارت خوبی در نقاط حاشیه‌ای تهران دارد؛ اما اگر محل‌های دستگیری است که باید بگویم این افراد در تمامی نقاط تهران اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه کرده و نمی‌توان گفت که تنها در یک نقطه یا محل بوده است.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: اجرای چنین طرح‌هایی در آینده ادامه خواهد داشت و پلیس بر حسب وظایفی که بر عهده دارد اجازه فعالیت به اراذل و اوباش، مزاحمین و مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، دستگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها