بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
مجتمع مسکونی اِسکان که امروز در میان ساختمان‌های بلند شهر به چشم نمی‌آید تا دهه ۷۰ مشهورترین برج‌های بلند شمال تهران بود. این مجتمع که در ضلع شمال‌شرقی چهارراه میرداماد و خیابان ولیعصر قرار گرفته شامل سه برج ۲۳ طبقه با ارتفاع ۷۲ متر است و تا پیش از ساخت برج سپهر بلندترین برج‌های تهران بودند. این مجموعه توسط شرکت اسکان ایران بین سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۶ ساخته شد.
تدبیر24»تعداد ۹۰ واحد مسکونی در ۲۳ طبقه از هر برج قرار دارد که به طور منظم، به صورت ۴ واحد در ۲۲ طبقه و نیز ۲ واحد در طبقه بیست و سوم ساخته شده‌اند. واحد‌های دوخوابه متراژ‌هایی معادل ۱۸۵ مترمربع، سه‌خوابه‌ها ۲۰۵ متر مربع و چهارخوابه‌ها ۲۲۵ متر مربع دارند.
هر واحد شامل سالن پذیرایی، اتاق‌های خواب، آشپزخانه، بالکن، رختشویخانه، حمام و یک اتاق مستخدم با امکانات کامل و مستقل است. شوتینگ، زباله‌سوز و تصفیه‌خانه فاضلاب از دیگر امکانات این سازه هستند. موتورخانه ساختمان شامل سه دستگاه بویلر، سه دستگاه چیلر، پمپ‌های آب، سامانه برق اضطراری، آتش‌نشانی، ردیاب دود، مرکز تلفن، منبع آب اضطراری در پشت‌بام و سه دستگاه آسانسور باربر و نفربر است که برای هر برج تعبیه شده‌اند. طبقه تراس، استخر بزرگسالان و استخر کودکان را در خود جای داده است. 
مرکز خرید اسکان با ۴۷۰۰ متر مربع مساحت یکی از مراکز خرید معروف تهران است که شعبات بانک‌های گوناگون را در خود جای داده است.
همچنین وجود صرافی‌های متعدد مجاز در طبقات مختلف مرکز خرید اسکان از ویژگی‌های شناخته شده این مرکز بوده و به عنوان بورس مالی شمال شهر تهران از آن یاد می‌شود.
 
برچسب ها: تدبیر24 ، برج لاکچری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها