بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
بهاره رهنما به‌عنوان یک بازیگر خانم که همیشه به‌ ظاهر و نوع پوششش اهمیت خاصی می‌دهد در خصوص استایل و شکل‌گیری آن به نکاتی اشاره کرد.

تدبیر24»این بازیگر درباره ظاهر و پوشش گفت: من ذهن ایده‌پردازی دارم و در همین راستا با شرکت‌های مختلفی در حوزه مشاوره هنری همکاری داشته‌ام. به‌اصطلاح به‌صورت تجربی در طول این سال‌ها می‌توانم بگویم که یک استایلر هستم و در اکثر مراسم‌های دوستانم هم همیشه همه چیز از تزیینات و چیدمانوسایل و... به من سپرده می‌شود و اگر بازیگر و نویسنده نمی‌شدم به این مسیر کشیده می‌شدم.

در واقع این خط فکری و امضایی است که در زندگی‌ام دنبال می‌کنم. مشخصاً فکر و ایده‌پردازی می‌کنم و دوستان خیلی خوبی دارم که می‌توانند ایده‌های من را اجرا کنند.

رهنما تأکید کرد: اصولاً به برند اعتقادی ندارم، بلکه بیشتر به امضا و سلایق شخصی‌ام به‌عنوان یک هنرمند توجه می‌کنم.

کما این که لباس عروس من مورد انتقاد بسیاری از خانم و آقایان ایرانی قرار گرفت. و به دلیل فرم و نوع پارچه و پوشیدگی‌اش برای من جالب بود و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام.

او در پایان گفت: به نظرم خانم‌های ایرانی و اصولاً خانم‌هایی که خودشان را دوست دارند، کم‌کم به این موضوع پی می‌برند که هر انسانی یک مدل شخصی دارد و اگر شرایط اقتصادی کمی به سامان باشد - و من امیدوارم مردم ما هر چه زودتر از این ویرانی اقتصادی نجات پیدا کنند - به این نتیجه می‌رسند که با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانند سبک و استایل منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها